Hjemløse ?
Fra : Claus EK

Dato : 19-07-10 21:22

Hjemløse ? De fleste har set dem i storbyen hvor de spørger om små penge
eller går rundt med deres avis
men det jeg tænkte på hvis de reelt henvender sig til hjemløse teamet -
så har det ret til at blive henvist til et herberg eller noget der linger

men er der en der ved hvordan det er formuleret i loven og under hvilken
lov og paragraf ?

Venligst

Fra : Jubi

Dato : 21-07-10 05:38

"Claus EK" <no@mail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> noget der linger
>
> men er der en der ved hvordan det er formuleret i loven og under

Serviceloven §110? Social lovgivning (ydelser og støtte).Hedder det mon
stadig socialhjælp?

Du kan læse mere om hjemløse her: http://hjemlos.dk/

Fra : Jet

Dato : 21-07-10 03:22

On 21 Jul., 07:37, "Jubi" <j...@msn.com> wrote:

> Serviceloven §110? Social lovgivning (ydelser og støtte).Hedder det mon
> stadig socialhjælp?
>
> Du kan læse mere om hjemløse her:http://hjemlos.dk/

Jeg kan oplyse at hjemløse har folkeregisteradresse på Rådhuset i
kommunen !