Erfaringer med polenrep? (www.polenrep.dk)
Fra : Morten Lund

Dato : 19-07-10 12:07

Erfaringer med Polenrep?

Jeg har en del arbejde, jeg skal have udført på autocamperen. Det er primært
noget der kræver mange arbejdstimer og få materialer. Jeg overvejer at bruge
polenrep til at få udført arbejdet.

Det drejer sig om buleudretning, totalrengøring af førerkabinen samt
lakering af førerhus + lidt pletlarkering hist og her.

Er der nogen der har erfaringer med polenrep? Jeg kan læse mange rosende
kommentarer på deres hjemmeside. Men det kan jo altid fakes.

Venlig hilsen
Morten Lund

Fra : GSX 750

Dato : 19-07-10 15:11

"Morten Lund" <m-lund@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Er der nogen der har erfaringer med polenrep? Jeg kan læse mange rosende
> kommentarer på deres hjemmeside. Men det kan jo altid fakes.

Hej Morten.
Jeg får lavet den slags i Tjekkiet.
Sidste år fik jeg renoveret en mc motor og det kostede 1/3 af hvad det ville
koste herhjemme. Til efteråret drager jeg afsted igen, for at få en hel
oplakering til Alfaen, Pris??? Men meget billigere end i Danmark.
Mvh
Jarl
--
GSX 750 es, men nu uden Suzuki

Fra : Craner

Dato : 20-07-10 06:03

> [...]
>
> Er der nogen der har erfaringer med polenrep? Jeg kan læse mange rosende
> kommentarer på deres hjemmeside. Men det kan jo altid fakes.

Jeg har haft 2 polakker til at lave et kontor og et bad på mit værksted.
Prisen var kun det halve pr. time men de brugte dobbelt så mange timer, og
kunne ikke arbejde selvstændig, samt arbejdet ser ud af helvede til.
Danske håndværker er dyrere, men det er i orden, når de er færdige.
Ok. dette har ikke noget med biler at gøre, men kun arbejdkraften jeg
belyser.

vh
Poul

Fra : Henning

Dato : 20-07-10 11:40

> [...]
>Danske håndværker er dyrere, men det er i orden, når de er færdige.
>Ok. dette har ikke noget med biler at gøre, men kun arbejdkraften jeg

Det vil sige du belyser hele den polske arbejdskraft ud fra din
erfaring med 2 mennesker?

Fra : Andersen [3650]

Dato : 20-07-10 15:12

Henning udtrykte præcist:

> Det vil sige du belyser hele den polske arbejdskraft ud fra din
> erfaring med 2 mennesker?

Det kan godt være at det er et tyndt grundlag. Når det så er sagt så
vil jeg så lige tilføje at de 2 omtalte meget godt tegner det
generelle billede af deres formåen. Til forskel fra Morten har jeg
nemlig set (og hørt) meget polsk arbejde. Selvfølgelig er der gode
historier imellem, men der er langt imellem, og mange af dem er kun
blevet gode fordi arbejdet er lavet om indtil flere gange.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Craner

Dato : 20-07-10 22:33

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Det vil sige du belyser hele den polske arbejdskraft ud fra din
> erfaring med 2 mennesker?

Nej ud fra mange flere, jeg kommer på værksteder/fabrikker som
servicemontør, og ser meget af alt det lort polakkerne laver, og heldigvis
er danskerne ved at komme tilbage på marked pga kvalitet >

Poul

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-07-10 21:25

> [...]
> og kunne ikke arbejde selvstændig, samt arbejdet ser ud af helvede til.
> Danske håndværker er dyrere, men det er i orden, når de er færdige.

Jeg har set mange eksempler på danske håndværkere der afleverer noget
der ser forfærdeligt ud, så det har polakker ikke eneret på.

--
Mvh. Martin

Fra : GSX 750

Dato : 21-07-10 08:34

"Martin Sørensen" <demolition@laxity.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg har set mange eksempler på danske håndværkere der afleverer noget der
> ser forfærdeligt ud, så det har polakker ikke eneret på.

Jeg har osse oplevet mange fusker håndværkere fra Danmark. Har jeg min bil
til mekker, kræver jeg at stå ved siden af og kigge på, ellers finder jeg et
andet sted. Det synes min mekker er helt iorden og vi hygger altid når han
skal skrue lidt bil for mig. Ham tør jeg nu godt forlade, da han absolut
ikke er en fusker, uden at have fået tilladelse til det af mig. Iøvrigt
kommer jeg langt med en six pack. Vedr rep i Polen, kan jeg kun sige at vi
havde to håndværkere for to år siden fra Polen. De skulle montere en
håndvask og et toilet. Toilettet blev aldrig skruet fast, håndvasken sidder
skævt på væggen og afløbet lækkede. De fik heller ingen penge, jeg betaler
ikke for sådan en omgang fusk!
Mvh
Jarl