astbilophugger i nærheden af Århus?
Fra : Morten Lund

Dato : 19-07-10 11:18

Nogen der kender til en lastbilophygger i nærheden af Århus? Jeg har endelig
fået plader på min MAN 4x4 autocamper. Nu skal jeg have skiftet de ting ud
der ikke virker og pyntet bilen lidt op generelt.

Autoophuggere er ikke så gode til at gøre sig synlige på nettet. Det
nærmeste jeg umiddelbart kan finde, er en hygger på midtdjurs.

Venlig hilsen
Morten Lund

Fra : GSX 750

Dato : 19-07-10 15:13

"Morten Lund" <m-lund@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Autoophuggere er ikke så gode til at gøre sig synlige på nettet. Det
> nærmeste jeg umiddelbart kan finde, er en hygger på midtdjurs.

Hej Morten.
Prøv at søge google efter lastbilophug i Tappernøje. Der ligger en der.
Og forresten tillykke med synet, det holdt hårdt.
Mvh
Jarl

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-07-10 15:46

GSX 750 skriver:

> Prøv at søge google efter lastbilophug i Tappernøje. Der ligger en der.
> Og forresten tillykke med synet, det holdt hårdt.

Det var noget fra Århus.....

Denne er noget tættere på:
http://www.edderup.dk/
eller
http://www.hammerumprodukt.dk/default.htm

Morten, prøv evt at ringe til Halling Autoophug om de har noget.

Klaus

Fra : Martin Bak

Dato : 19-07-10 16:04

> [...]
> eller
> http://www.hammerumprodukt.dk/default.htm
>
> Morten, prøv evt at ringe til Halling Autoophug om de har noget.

Der er ikke registreret dele på datalageret til sådan en fætter, hvilket dog
ikke behøver at betyde at der ikke er nogen dele. Men det kan muligvis blive
noget med at skulle ringe rundt til de forskellige for at spørge.
De er dog nemme at finde, for modsat Morten, så synes jeg faktisk
autoophuggerne har en fantastisk internetservice. Samlet landsdækkende
online lager, med billeder og hele svineriet. Så kan man da vist ikke
forlange mere fra en brugt-dels-branche.
Der er et kort her: http://www.autoophug.org/ctrl/ophuggere.htm

Hvis man ringer til nogen af dem, så ved de med garanti også hvis de har
kollegaer, der ikke er med i foreningen, men som måske har lastbiler som
speciale.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin

Dato : 19-07-10 16:41

"Morten Lund" <m-lund@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Autoophuggere er ikke så gode til at gøre sig synlige på nettet. Det
> nærmeste jeg umiddelbart kan finde, er en hygger på midtdjurs.

Prøv at ringe til John Christensen i Hammel, 40547071
Han gør en del i MAN, og så vidt jeg ved sælger han også reservedele fra dem
han hugger op.

Mvh
Martin

Fra : Morten Lund

Dato : 20-07-10 07:50

> Prøv at ringe til John Christensen i Hammel, 40547071
> Han gør en del i MAN, og så vidt jeg ved sælger han også reservedele fra
> [...]

Hehe, ham bruger jeg faktisk allerede som mekaniker. Han er vældig flink og
til at have med at gøre. Men desværre også lidt dyr med delene. Men Klaus
gav mig et godt link til Midtskrot. Der kan man selv få lov til at plukke
delene. Der gør det måske lidt billigere.

Vh
Morten Lund