Rollespillere i Århus!!!!
Fra : Thomas Thomsen

Dato : 06-08-01 08:32

Greetings.

Vi er tre erfarende D&D spillere der netop er flyttet til Århus, og derfor
søger nye folk at spille med. Vi har spillet D&D 3rd ed. siden grundbøgerne
var ude, og det er primært det vi ønsker at spille, men vi er åbne for andet
spil. Vi er meget fleksible hvad spiltider angår!

MVH
Chip, Jokke og KG

Fra : Taliman

Dato : 06-08-01 12:34

Har i prøvet Fasta ???

Hvis ikke i ved det er Fasta en rollespilklub i Århus.
Jeg har lige testet deres hjemmeside www.fasta.dk men det ser ikke ud til at
den virker.
Ellers ved jeg ikke rigtig hvor i skal starte.

Prøv måske at henvende jer nede i "goblingate" eller "hobby house" med et
opslag.
Fasta har denne adresse:

FASTA
Frederiksgade 78
8000 Århus C
tlf 86 18 59 38

Jeg ville gerne indbyde jer til vores gruppe men vi er i øjeblikket nok og
ville blive alt for mange med 3 nye spillere.
Desuden spiller vi Role Master 2ed.
Hvis det kan trøste jer lidt fandt vores gruppe sammen for ca. 4 mdr. netop
gennem denne NG.

Med venlig Hilsen
Flemming

Fra : Michael Andersen

Dato : 07-10-01 11:02

Taliman <fll@dmdata.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:%gvb7.130$yh.2353@news.get2net.dk...
> [...]
> Ellers ved jeg ikke rigtig hvor i skal starte.
>
> Prøv måske at henvende jer nede i "goblingate" eller "hobby house" med et

Nu er det 5 år siden jeg flyttede fra Århus, men jeg mindes at de flyttede
til Vestergade (i et hus over for restaurent "Stedet")...
Eller er det den københavnske smog der har påvirket min hukommelse?

/michael

Fra : Rene Kragh Pedersen

Dato : 08-10-01 12:47

Michael Andersen wrote:

> [...]
> til Vestergade (i et hus over for restaurent "Stedet")...
> Eller er det den københavnske smog der har påvirket min hukommelse?

http://www.dehvidesider.dk er din ven.
Ovenstående adresse bekræftes der, så det må være smoggen

Mvh.
--
René Kragh Pedersen.
It's is not, it isn't ain't, and it's it's, not its, if you mean it