Google docs
Fra : Søren Larsen

Dato : 19-07-10 11:06

Hej.

Jeg bruger Google docs på min hjemmeside til bl.a. word filer og er nu stødt
på et problem.

Er der nogen der kan gennemskue hvorfor billedet i dette dokument ikke vises
i IE men fint i FF?

https://docs.google.com/document/edit?id=19Z4WEUfFNFyZlXENbwqTIkAHaaFNXXlhvB4m2FbF1Ho&hl=da&authkey=CKGQmtoD#

/Søren

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-07-10 13:57

Søren Larsen skrev:

> Er der nogen der kan gennemskue hvorfor
> billedet i dette dokument ikke vises i IE men
> fint i FF?

IE kan bare ikke finde ud af filtypen. I cachen
hedder billedet image00.jpg.png

Prøv at lægge billedet ud i et andet format, bare
for at se om det går bedre.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Søren Larsen

Dato : 19-07-10 19:04

Den 19-07-2010 14:57, Allan Vebel skrev:

> IE kan bare ikke finde ud af filtypen. I cachen
> hedder billedet image00.jpg.png
>
> Prøv at lægge billedet ud i et andet format, bare
> for at se om det går bedre.

Problemet er løst. Dokumentet var et Word 2007 .docx dokument med et
indlejret billede, konverteret til Word 2003 og uploadet til Google
docs. Det gjorde at IE ikke ville vise det indlejrede billede. Løsningen
var at uploade docx dokumentet istedet - hvis nogen skulle komme ud for
det samme...