MC ophug i DK
Fra : FTJ

Dato : 06-08-01 08:44

Hej NG !

Jeg ved jo godt at dette har været oppe at vende før, men når man ikke selv
står og skal bruge det til noget, ja så glider det ind af det ene øre,
osv...

Men kan en eller anden ikke lige hjælpe mig med kontakt til en MC ophugger i
DK?

Jeg mangler nem'li' det beslag hvori fodhvilerene er fæstnet, på højre side
af min XJ600 fra '86.

Det holder desværre ikke til at MC'en vælter

På forhånd tak.

Finn

Fra : Flemming Petersen

Dato : 06-08-01 09:47

[snip]
> Jeg ved jo godt at dette har været oppe at vende før, men når man ikke
selv
> står og skal bruge det til noget, ja så glider det ind af det ene øre,
> osv...

Kender problemet ;^)

> Men kan en eller anden ikke lige hjælpe mig med kontakt til en MC ophugger
> DK?

Buchbjerg i slagelse 58 26 60 19
LC-Racing rønnede 56 71 13 23
Vordingbrog mc 55 37 00 53 har en online liste på www.vomc.dk
Mc-huset i Herning 97 14 77 77 er ved at lavet en online liste
www.mc-huset.dk

Mvh
Flemming Petersen
2 X CBR 900 RR, en til salg og en under genopbygning

Fra : FTJ

Dato : 06-08-01 11:42

"Flemming Petersen" wrote in message > Buchbjerg i slagelse 58 26 60 19
> LC-Racing rønnede 56 71 13 23
> Vordingbrog mc 55 37 00 53 har en online liste på www.vomc.dk
> Mc-huset i Herning 97 14 77 77 er ved at lavet en online liste
> www.mc-huset.dk

Det var jo lige det jeg manglede - tak for hjælpen.

mvh.... Finn