Hallo hallo - Vildsund kalder - hallo hall~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-10 16:26

SLAGER-ELDORADO I NORDVESTJYLLAND

Tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30 flyder dansktop-musikken løs fra tre
scener, endnu engang i Vildsund

TIRSDAG 27. JULI
Kl. 17-17.30: ??? (Friluftscenen)
Kl. 18-24: Kim Og Hallo (Øl-teltet)
Kl. 18-21: Kandis (SIKJ-teltet)
Kl. 20-20.30: ??? (Friluftscenen)
Kl. 21-23: SOS (SIK-teltet)
Kl. 23-14: Kandis (SIK-teltet)

ONSDAG 28. JULI¨
Kl. 17-17.30: ??? (Friluftscenen)
Kl. 18-24: Kim Og Hallo (Øl-teltet)
Kl. 18-21: Kandis (SIK-tektet)
Kl. 20-20.30: ??? (Friluftscenen)
Kl. 21-23: SOS (SIK-teltet)
Kl. 23-14: Kandis (SIK-teltet)

TORSDAG 29. JULI
Kl. 17-17.30: ??? (Friluftscenen)
Kl. 18-24: Kim Og Hallo (Øl-teltet)
Kl. 18-21: Kandis (SIK-teltet)
Kl. 20-20.30: ??? (Friluftscenen)
Kl. 21-23: SOS (SIK-teltet)
Kl. 23-14: Kandis (SIK-teltet)

Det vides ikke hvem der dukker op på friluftscenen og om aften-tiden er helt
korrekt de 3 gange (Det kan være kl. 19.30), men een ting er klart, det er
altid dansktop. Tidligere år har der f.eks. været
Keld og Hilda, Lis og Per, Richard Ragnvald, Sussi og Leo, Jodle Birge, Far
og Søn o.s.v.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 18-07-10 16:28

Åge Halldorsson skrev:
> Kl. 23-14: Kandis (SIK-teltet)

Hold da op, man må da håbe de får sig en pause i ny og næ ;)

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-10 16:32

meddelelsen news:4c431d0c$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Øhhh.... Programændring

> TIRSDAG 27. JULI
> Kl. 23-24: Kandis (SIK-teltet)

Hvad drak du forresten i går aftes? - det var sateme stærke sager hwa?

Hilsen Åge

Fra : Jensen

Dato : 18-07-10 10:12

On 18 Jul., 17:32, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> Øhhh.... Programændring

> Hvad drak du forresten i går aftes? - det var sateme stærke sager hwa?

Stærke sager? Så må det have været en halv kop kartoffelvand.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-07-10 23:39

meddelelse news:4c431d0c$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Kl. 23-14: Kandis (SIK-teltet)
>
> TORSDAG 29. JULI
> Kl. 17-17.30: ??? (Friluftscenen)
> Kl. 18-24: Kim Og Hallo (Øl-teltet)
> Kl. 18-21: Kandis (SIK-teltet)
> Kl. 20-20.30: ??? (Friluftscenen)
> Kl. 21-23: SOS (SIK-teltet)
> Kl. 23-14: Kandis (SIK-teltet)
>
> Det vides ikke hvem der dukker op på friluftscenen og om aften-tiden er
> helt korrekt de 3 gange (Det kan være kl. 19.30), men een ting er klart,
> det er altid dansktop. Tidligere år har der f.eks. været
> Keld og Hilda, Lis og Per, Richard Ragnvald, Sussi og Leo, Jodle Birge,

Tja, men det er da dig, der har postet spilletiderne,,, Og så tre dage i
træk... Ja Ja, Så må det da lykkes Johnny at tabe sig... At spille 18 timer
i døgnet, tre døgn i træk... Det må godt nok være hårdt.... Så for fremtiden
Åge, bedes du venligst udelukkende drikke ØL eller Stærk Spiritus, da folk
hellere må tro, duer fuld, i stedet for tosset ))

M.V.H....Benny..

Fra : Ralph

Dato : 19-07-10 10:04

meddelelse news:4c431d0c$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> SLAGER-ELDORADO I NORDVESTJYLLAND
>
> Tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30 flyder dansktop-musikken løs fra tre
> scener, endnu engang i Vildsund

Sørens osse, det er lige præcis de tre dage jeg skal klippe mine næsehår, æv
altså

--
Ralph

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-07-10 07:23

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Sørens osse, det er lige præcis de tre dage jeg skal klippe mine næsehår,
> æv altså
>
> --
> Ralph

Det kan du gøre fredag, lørdag og søndag.

Her er lige lidt overnatnings-muligheder i Vildsund

CAMPING
http://vildsund.dk-camp.dk/

HOTEL VILDSUND STRAND "Missionshotellet"
http://www.vildsundstrand.dk/index.asp?side_id=2

I de tre dage er der politibil med vovhund, brandbil og ambulance på pladsen
foran "Vildsund strand", som ligger midt på pladsen, ved "Nordisk
Tivolipark".
PS: Forøvrigt nordens største tivoli.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-07-10 20:55

meddelelsen news:4c431d0c$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> SLAGER-ELDORADO I NORDVESTJYLLAND

Så er programmet lagt på nettet, temmelig amatøragtigt forsinket, men bedre
sent end aldrig. Musikken på friluftscenen er derfor klarlagt.
Her er det endelige program for slager-festivitas-halløjværket i Vildsund

TIRSDAG 27. JULI
Kl. 17-17.20: Alian Beat Club (Friluftscenen)
Kl. 18-24: Kim Og Hallo (Øl-teltet)
Kl. 18-21: Kandis (SIKJ-teltet)
Kl. 19.30-19.50: Alian Beat Club (Friluftscenen)
Kl. 21-23: SOS (SIK-teltet)
Kl. 23-24: Kandis (SIK-teltet)

ONSDAG 28. JULI¨
Kl. 17-17.20: Far og Søn (Friluftscenen)
Kl. 18-24: Kim Og Hallo (Øl-teltet)
Kl. 18-21: Kandis (SIK-tektet)
Kl. 19.30-19.50: Far og Søn (Friluftscenen)
Kl. 21-23: SOS (SIK-teltet)
Kl. 23-24: Kandis (SIK-teltet)

TORSDAG 29. JULI
Kl. 17-17.20: Richard Ragnvald (Friluftscenen)
Kl. 18-24: Kim Og Hallo (Øl-teltet)
Kl. 18-21: Kandis (SIK-teltet)
Kl. 19.30-19.50: Richard Ragnvald (Friluftscenen)
Kl. 21-23: SOS (SIK-teltet)
Kl. 23-24: Kandis (SIK-teltet)

Programmet ser jo rigtigt dejligt ud. Eneste malplacerede orkester er det
der næseringsværk som hedder "Alian Beat Club". Det virkeerrt amatøragtigt
at man har lagt et sådant orkester midt i et slager-inferno. Det er
horribelt amatørmæssigt grebet an af programledelsen. Der har den ikke været
dygtig nok.
Men OK. De spiller heldigvis kun i 2 gange 20 minutter, så det er da til
at få overstået i en fart, så vi kan komme videre i den dejlige musik.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-07-10 07:05

meddelelsen news:4c475095$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Programmet ser jo rigtigt dejligt ud.

OVERSTÅ NU DET PRÆSTEVÆRK
Så er nedtællingen begyndt. Præsten holder sin tale idag mandag og så brager
det løs tirsdag, onsdag og torsdag med dansktop i eventyrlige mængder.

Glæder i jer - hvor mange skal derop?

JEG - en af dagen i hvert fald.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-07-10 07:15

meddelelsen news:4c4d259e$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> meddelelsen news:4c475095$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Jamen dog!
SSP GADEMEDARBEJDERE PATRULJERER TIL DANSKTOP-FESTIVITASSEN
Der skrives at de skal forhindre børn og unge i at drikke sig sanseløst
berusede, når de drøner rundt
og fester til slagermusik i Vildsund.
Jow jow. Dansktop får mere og mere fat i folk

http://www.nordjyskestiftstidende.dk/thisted/forside.aspx?ctrl=10&data=144,3626358,5,3

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-07-10 20:56

meddelelsen news:4c431d0c$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> SLAGER-ELDORADO I NORDVESTJYLLAND

Hov og godaw.

Her er årets program fra slager-Mekkaet i Vilsund 2010.

http://www.vildsund-marked.dk/1308718.pdf

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-07-10 18:29

meddelelsen news:4c431d0c$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> SLAGER-ELDORADO I NORDVESTJYLLAND

KIM OG HALLØJ-SOVS
Fem skibonitter og morsingboer og vist en thybo i en gummibåd:
http://www.youtube.com/watch?v=LqD_zBHcS9s&feature=related'

KANDIS
som kommer fra BØH-landet
http://www.youtube.com/watch?v=i89_Z7QTW2w&feature=related

SOS
I Sukker-pausen kl. 21-23 spiller SOS. Det er gedigent saftigt rock´n´roll
som sparker numse. Elwis, Chuck Berry, Jerry Lee Lewis - musik og sån. Hele
Vildsund gynger

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-07-10 05:43

On 26 Jul., 08:14, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> SSP  GADEMEDARBEJDERE  PATRULJERER  TIL  DANSKTOP-FESTIVITASSEN
> Der skrives at de skal forhindre børn og unge i at drikke sig sanseløst
> berusede, når de drøner rundt
> og fester til slagermusik i Vildsund.

De unge mennesker er åbenbart nød til at drikke sig fra sans og
samling for at kunne holde musikken ud.