Linseforme - hvor?
Fra : troglodyt

Dato : 18-07-10 23:14

Jeg søger en forretning - fysisk eller på nettet - hvor man kan købe
linseforme.

Jeg HAR søgt nettet tyndt, så kom nu ikke med forslag om af gå i 'Kop
og Kande', Inspiration eller Ikea.

Det er i grunden utroligt, at en så enkel 'dims' er så svær at fine.

På forhånd tak!

troglodyt

Fra : Max

Dato : 18-07-10 23:46

Hej

> Jeg HAR søgt nettet tyndt, så kom nu ikke med forslag om af gå i 'Kop
> og Kande', Inspiration eller Ikea.

Har du prøvet at søge på "linseforme" ?

Max

Fra : Emil

Dato : 19-07-10 00:00

troglodyt wrote:

>Jeg søger en forretning - fysisk eller på nettet - hvor man kan købe
>linseforme.

>Det er i grunden utroligt, at en så enkel 'dims' er så svær at fine.

Det fine ved at Google, er at finde det magiske søgeord.
Prøv at søge på "muffinsforme" efterfulgt af enten papir, silikone,
metal eller mini.

m.v.h. Emil

Fra : Erik Olsen

Dato : 19-07-10 08:50

troglodyt wrote:
> Jeg søger en forretning - fysisk eller på nettet - hvor man kan købe
> linseforme.
>
> Jeg HAR søgt nettet tyndt, så kom nu ikke med forslag om af gå i 'Kop
> og Kande', Inspiration eller Ikea.

Alstrøm har nogle fra Eva Trio,
http://www.alstrom.dk/product.asp?product=515

> Det er i grunden utroligt, at en så enkel 'dims' er så svær at fine.

Du mener at du har svært ved at finde dem. Det tog mig under et minut.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 19-07-10 09:09

http://kortlink.dk/7y6u

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-07-10 11:46

"troglodyt" <troglodyt@peux.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> og Kande', Inspiration eller Ikea.
>
> Det er i grunden utroligt, at en så enkel 'dims' er så svær at fine.

Jeg er næsten sikker på at Imerco har linseforme. De har ihvertfald
muffinforme.

De firmaet du nævner er ikke så velassorterede som Imerco. Det har jeg
erfaring for.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats