Glædelig lørdag aften
Fra : Hauge

Dato : 17-07-10 22:06

Hejsa

Skal vi ikke have lidt gang i gruppen, der sker jo intet her?

http://www.youtube.com/watch?v=BYLR0ymwh8Y

Hav en god weekend

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 17-07-10 23:04

Hauge skrev:
> Skal vi ikke have lidt gang i gruppen, der sker jo intet her?

Nåja, så kan det da også være ligemeget..

God søndag morgen.
http://www.youtube.com/watch?v=VNOPrfnXV1s

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 18-07-10 00:35

Hauge skrev:
> God søndag morgen.

Og søndagen kan jo også snart slutte:
http://www.youtube.com/watch?v=o2I84-A9duY

Mvh Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-07-10 09:40

> Hejsa
>
> Skal vi ikke have lidt gang i gruppen, der sker jo intet her?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=BYLR0ymwh8Y
>
> Hav en god weekend
>
> Mvh Hauge

Uha men dog.... Det er lige før der er fremskridt at spore Hauge.... Du har
sendt schlager, og så vidt jeg kan se, ikke modtaget nogen mordtrusler endnu
))

Nå skidt, de andre er optaget af VM i Guitar, hvor den førende har været død
i mange år. Jeg ved ikke hvordan du ser på det, men det siger ikke meget
godt om de levende

M.V.H....Benny..