Effektiv de-froster
Fra : Martin Bak

Dato : 17-07-10 10:10

En galning har lagt en Boing-jetmotor i en Porsche fra 1982, og har efter
eget udsagn haft fornøjelse af den som hverdagsbil.

Han har netop solgt den på e-bay

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170512797998

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Nicolai Lang

Dato : 17-07-10 15:59

On Sat, 17 Jul 2010 11:10:12 +0200, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

>En galning har lagt en Boing-jetmotor i en Porsche fra 1982, og har efter
>eget udsagn haft fornøjelse af den som hverdagsbil.

Hvor ser du det er en jet-motor? Mon ikke snarere det er en Boeing
"gas turbine engine" der er sat i den?
http://www.boeing.com/history/boeing/502turbine.html

Fremdriften fra en jetmotor er jo ikke på en aksel, jeg tror den ville
være meget svært at tæmme til bilbrug.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
Jeg blogger om Mb. Crohn, sundhed m.m.
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Martin Bak

Dato : 17-07-10 17:19

"Nicolai Lang" <nnews0404051902@hjorth.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.boeing.com/history/boeing/502turbine.html
>
> Fremdriften fra en jetmotor er jo ikke på en aksel, jeg tror den ville

Det er en detalje. Det var De-frosteranlægget jeg var imponeret over

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Nicolai Lang

Dato : 17-07-10 20:16

On Sat, 17 Jul 2010 18:19:03 +0200, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

>Det er en detalje. Det var De-frosteranlægget jeg var imponeret over

Ja okay - jeg læser så ikke subjects på posts på den måde jeg læser
news på ;)

Af samme grund springer jeg altid over dem der i teksten udelukkende
skriver f.eks. "Se subj." ;)

Med venlig hilsen
Nicolai

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-07-10 09:48

Martin Bak skriver:

> En galning har lagt en Boing-jetmotor i en Porsche fra 1982, og har efter
> eget udsagn haft fornøjelse af den som hverdagsbil.

EB har også misforstået det og skriver jet-motor. Det er en simpel
gasturbine.
http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk/gast.html

Klaus