Skabelon til ægtepagt på nettet ?
Fra : Bakken

Dato : 15-07-10 17:41

Jeg er ude efter en skabelon til en ægtepagt - meget gerne gartis
Jeg har fundet flere firmaer som tilbyder den slags, men man skal jo
betale på forhånd for at komme til at se hvad de vil sælge.
Hvis kunne være helt sikker på at det var det rigtige dokument kunne
jeg måske nok finde på at betale for det, men det kan jeg jo ikke vide
på forhånd.
Jeg er klar over at den skal udskrives på særligt papir i flere
eksemplarer og derefter tinglyses, men selve teksten skal jo også
opfylde visse krav.
Så hvis nogen kan hjælpe med et link vil jeg være glad.

Med venlig hilsen

Bo

Fra : Ole C

Dato : 15-07-10 18:03

Bakken skrev blandt andet:

> [...]
> opfylde visse krav.
> Så hvis nogen kan hjælpe med et link vil jeg være glad.

Gratis? - næppe.
Men her: http://www.familieadvokaten.dk/ kan du hente næsten alle formularer
til en rimelig pris.

--
vh
Ole C

Fra : alexbo

Dato : 15-07-10 18:20

"Bakken" skrev

> Så hvis nogen kan hjælpe med et link vil jeg være glad.

Her kan du lave en prøve.

http://www.mittestamente.dk/aegtepagt/bestilling.html

1 september starter digital tinglysning med NEM_ID så kan du selv tinglyse,
hvordan og hvorledes ved jeg ikke helt præcist, men man sender/oploader en
pdf fil med sin ægtepagt så det med særligt papir er ikke så vigtigt.

https://www.borger.dk/Emner/politi-retsvaesen-forsvar/Retsv%C3%A6sen/Sider/tinglysning.aspx#RichHtmlField2Bookmark1

mvh
Alex Christensen