Stafetten: Løb
Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 15-07-10 15:41

Netop hjemvendt fra dagens løbetur synes jeg, at ugens ord skal være: Løb

Vi lægger ud med denne: http://www.youtube.com/watch?v=K9fd7d1Gpo8

/Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-10 17:18

"Henrik S. Pedersen" <aaa_nospam@c.dk> skrev i en meddelelse

> Netop hjemvendt fra dagens løbetur synes jeg, at ugens ord skal være: Løb

Kate Bush med "Running up that hill":
http://www.youtube.com/watch?v=vl9OKddQBRg
(Sammen med Davis Gilmour)

Placebos faktisk rigtig flotte cover af samme:
http://www.youtube.com/watch?v=4KEEXyRL0qE

Og Within Temptations endnu flottere cover:
http://www.youtube.com/watch?v=HNUNLn8pgcI

/Alex

Fra : Michel

Dato : 15-07-10 17:30

> Netop hjemvendt fra dagens løbetur synes jeg, at ugens ord skal være: Løb

Hvad med "Run for Love" med Winder:

http://www.youtube.com/watch?v=Cvs-7tfLFBE

Eller "Running in the Family" (lidt anden betydning med Level 42:

http://www.youtube.com/watch?v=GDcE4clM42Y

Og her er Glee (en sang oprindelig med David Geddes fra 1975) og den ret(!)
teatralske "Run Joey Run":

http://www.youtube.com/watch?v=MaGjJ8FA6G4

Og så bliver der da løbet en del på musikvideoen til Vangelis' "Chariots of
Fire":

http://www.youtube.com/watch?v=TYJzcUvS_NU

Vi kan jo slutte af med lidt ESC. Storbrittaniens (ikke uforglemmelige!)
bidrag i 1986 hed "Runner in the Night":

http://www.youtube.com/watch?v=33J4XWw1kJM

Mvh
Michel

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 15-07-10 20:35

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i en meddelelse
> Og her er Glee (en sang oprindelig med David Geddes fra 1975) og den
> ret(!) teatralske "Run Joey Run":
>
> http://www.youtube.com/watch?v=MaGjJ8FA6G4

Tusind tak. Jeg har faktisk ledt efter denne sang længe. Har hørt den på et
gammelt kassette bånd, men aldrig vist hvem sangeren var.

Jeg kan selvfølgelig bedst lide den originale med David Geddes

VH Pernille

Fra : Michel

Dato : 15-07-10 21:30

> Tusind tak. Jeg har faktisk ledt efter denne sang længe. Har hørt den på
> et gammelt kassette bånd, men aldrig vist hvem sangeren var.
>
> Jeg kan selvfølgelig bedst lide den originale med David Geddes

Den er også meget bedre. Her uden video (der er næppe lavet én):

http://www.youtube.com/watch?v=TGLAH3Ojf20

Den kan købes på cd. Jeg har den på intet mindre end to, hvor den er på.
Blandt andet en 4cd, der opfindsomt hedder "Definite 70's (volume 2)" fra
Holland. Skriv igen hvis jeg kan hjælpe med oplysninger, hvis du har lyst
til at købe den...

Mvh
Michel

Fra : Carl Drud

Dato : 15-07-10 17:31

"Henrik S. Pedersen" <aaa_nospam@c.dk> writes:

> Netop hjemvendt fra dagens løbetur synes jeg, at ugens ord skal være: Løb

Martha Reeves and the Vandellas- Nowhere to Run

http://www.youtube.com/watch?v=RQRIOKvR2WM

--
Carl

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 15-07-10 18:38

"Henrik S. Pedersen" skrev i en meddelelse

> Netop hjemvendt fra dagens løbetur synes jeg, at ugens ord >skal være: Løb

Manfred Mann Runner
http://www.youtube.com/watch?v=xMGatR8SNns

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Max

Dato : 15-07-10 18:49

Hej Henrik

Så er tiden til en af favoritterne

Pink Floyd - Run Like Hell

http://www.youtube.com/watch?v=ySO-gryuO-c

Max

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 17-07-10 16:33

Den 15/07/10 19.49, Max skrev:

> Så er tiden til en af favoritterne
>
> Pink Floyd - Run Like Hell
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ySO-gryuO-c

Det er også en af mine absolutte favoritter, så du må være ugens vinder.

Jeg glemte desværre helt Pink Floyd, da ordet var "byggeri". Deres
betydning for byggebranchen og ikke mindst murerfaget er uvurdérlig

/Henrik

Fra : Max

Dato : 17-07-10 18:46

Hej Henrik

> Det er også en af mine absolutte favoritter, så du må være ugens
> vinder.

Ok, jeg takker. Går i tænkeboks og ser om jeg kan udtænke
et emne der ikke er brugt før. Vender tilbege senere.

Max

Fra : Martin Bak

Dato : 15-07-10 19:47

"Henrik S. Pedersen" <aaa_nospam@c.dk> skrev i en meddelelse

> Netop hjemvendt fra dagens løbetur synes jeg, at ugens ord skal være: Løb

Run Forrest! Run!

http://www.youtube.com/watch?v=wA1_aw2wAYI

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 15-07-10 20:44

"Henrik S. Pedersen" <aaa_nospam@c.dk> skrev i en meddelelse

> Netop hjemvendt fra dagens løbetur synes jeg, at ugens ord skal være: Løb

Dexy's Midnight Runners - Geno
http://www.youtube.com/watch?v=WPea41BanNQ

Dexys Midnight Runners - Jackie Wilson said
http://www.youtube.com/watch?v=5Ao9p3ou7-U

Og den bedste kendte, men ikke nødvendigvis den bedste

Dexys Midnight Runners - Come on Eileen
http://www.youtube.com/watch?v=oc-P8oDuS0Q

VH Pernille

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-07-10 21:25

"Henrik S. Pedersen" <aaa_nospam@c.dk> skrev i meddelelsen

> Netop hjemvendt fra dagens løbetur

Nå, der er nok en der har været med på årets FUR RUNDT i lørdags ?

synes jeg, at ugens ord skal være: Løb

Jamen så lader vi da lige Samson løbe:
http://www.youtube.com/watch?v=C4vDBlADjm4&feature=related
(Det er egentlige en Lystager-sang, men jeg kunne ikke finde den med
hende - Vi får den i stedet med hende negerdamen fra børne-tv)

Det løber hele byen rundt, Flemming Antony (Tror jeg nok - men er ikke
sikker)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-07-10 09:34

meddelelse news:4c3f6e96$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> hende - Vi får den i stedet med hende negerdamen fra børne-tv)
>
> Det løber hele byen rundt, Flemming Antony (Tror jeg nok - men er ikke

Hej Åge

Lav det om til Flemming Werge & Blue notes, så passer det bedre.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-07-10 14:11

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Lav det om til Flemming Werge & Blue notes, så passer det bedre.
>
> M.V.H....Benny..

Okay. Vi laver det lige om

........og så er der DET LØBER HELE BYEN RUNDT med Flemming Verge og Blue
Notes (1972)

Hilden Åge

Fra : dufur

Dato : 15-07-10 22:30

Den 15/07/10 16.40, Henrik S. Pedersen skrev:

> Netop hjemvendt fra dagens løbetur synes jeg, at ugens ord skal være: Løb
>
> Vi lægger ud med denne: http://www.youtube.com/watch?v=K9fd7d1Gpo8
>
> /Henrik

http://www.youtube.com/watch?v=eDd-GXkMrJs

to the hills

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-07-10 09:28

"Henrik S. Pedersen" <aaa_nospam@c.dk> skrev i en meddelelse

> Netop hjemvendt fra dagens løbetur synes jeg, at ugens ord skal være: Løb

> [...]

Så må denne jo passe meget godt... Gøran Rydh's Keep on jogging

http://www.youtube.com/watch?v=AXewM-YWmCE

M.V.H....Benny..

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 16-07-10 10:45

"Henrik S. Pedersen" <aaa_nospam@c.dk> skrev i en meddelelse

> Netop hjemvendt fra dagens løbetur synes jeg, at ugens ord skal være: Løb

De gode gamle 80'er og Eldorado
The Flyers - Jogging to the Beat
http://www.youtube.com/watch?v=RtWPJm9bP9Y

VH Pernille