Dagens Meny €:>)
Fra : Ronald McBacon

Dato : 14-07-10 19:34

Post 4
DKMD
U28, 15/7, DK.K.M&D

Problemet er følgende, spørger lige her i DKMD:

Jeg gider s.. ikke ilge lave mad selv idag...
Jeg smutter bare lige ned på McD, men

!) Skal jeg tage 5 stk:

The "McBacon"

eller 2) istedet

"Chicken Salsa"

Jeg tænker normalt meget på min kost og mit helbred, men jeg ved
faktisk ikk' lige om 'svin' eller 'fjerkræ' er sundest. Og.DKK 20,-,
det er jo det samme. -Men på den anden side, er det hele ikke Halal-
slagtet & af bedste kvalitet, så måske det er ligemeget, trods
alt.....?

MVH PJC

KD=I

Region H
CPH Omegn

Fra : Ivar

Dato : 15-07-10 10:50

Ronald McBacon skrev:

> !) Skal jeg tage 5 stk:

Hej Peter

Har du ikke noget mere fornuftigt at tage dig til, end at skrive dumme
spørgsmål her?

Kan du ikke blive ening med dig selv om hvilket dæknavn, du
vil bruge, Grilda Burnes, Bjarne Provno eller Ronald McBacon?
Hvis du fx skrev Peter Christensen ville det virke mere troværdigt.