Advokat søges
Fra : Paul Larsen

Dato : 13-07-10 21:18

Skulle der findes en advokat, Ba jur, stud.jur, advokatfuldmægtig eller
advokatsekrætær her som har lyst til et betalt job med en civil sag?
Du vil modtage alt materiale elektronisk når vi har holdt et møde og ser om
kemien passer

Fra : Kasper Demant

Dato : 13-07-10 21:46

Den 13-07-2010 22:18, Paul Larsen skrev:
> [...]
> advokatsekrætær her som har lyst til et betalt job med en civil sag?
> Du vil modtage alt materiale elektronisk når vi har holdt et møde og ser om

Hvor i landet bor du? og hvor i landet skal sagen anlægges?

Vh.
Kasper Demant
ba.jur

Fra : Paul Larsen

Dato : 14-07-10 07:33

On Tue, 13 Jul 2010 22:46:19 +0200, Kasper Demant wrote:

> Hvor i landet bor du? og hvor i landet skal sagen anlægges?

København og københavns byret

Fra : Jubi

Dato : 13-07-10 21:53

"Paul Larsen" <paullarsen@nohotmail.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> advokatsekrætær her som har lyst til et betalt job med en civil sag?
> Du vil modtage alt materiale elektronisk når vi har holdt et møde og

Du burde jo nok finde ud af hvem af dem der, der rent faktisk har
møderet i forskellige retsinstanser, og kan føre en privat retssag deri.

Fra : alexbo

Dato : 13-07-10 22:32

"Paul Larsen" skrev

> Skulle der findes en advokat, Ba jur, stud.jur, advokatfuldmægtig eller
> advokatsekrætær her som har lyst til et betalt job med en civil sag?

Jeg vil foreslå du ser efter om en af dine forsikringer har
retshjælpsdækning.
Din bilforsikring f.eks. selv om det ikke er indlysende at en bilforsikring
kan hjælpe med en retssag mod en håndværker.
http://www.forsikringogpension.dk/Forsikring/Forsikringsmuligheder/Forsikringerne/Documents/retshjaelpsforsikring2007.pdf

mvh
Alex Christensen

Fra : Karina Jensen

Dato : 15-07-10 20:42

"Paul Larsen" <paullarsen@nohotmail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> advokatsekrætær her som har lyst til et betalt job med en civil sag?
> Du vil modtage alt materiale elektronisk når vi har holdt et møde og ser

Det er ikke alle advokater, der er lige gode til at føre alle typer af
sager. Jeg synes, du bør få identificeret, præcist hvad dit behov er og så
søge hjælp ud fra dette.

/Karina