Verdens værste musikvideo?
Fra : Michel

Dato : 13-07-10 18:40

Hej,

Vi må jo have tiden til at gå i denne hedebølge, der er på vej tilbage, så
her et forslag til ... et eller andet.

Har I et bud på, hvad verdens værste musikvideo er for jer?

Denne har alt! Tre 70'er-dullede pigebørn med så insisterende øjne, at man
frygter at skærmen smelter. Tilsynelandende leger de også sværdslugere med
mikrofonerne, og hvis man er freudiansk anlagt, så får man måske mere
grænseoverskridende associationer. Derudover total begrebsforvirring når de
det ene øjeblik sidder overskrævs på blinkende motorcykler og øjeblikket
efter leger engle og børnehavepædagoger. Men husk lige på, at den er lavet i
1978, så der er dømt retro. Jeg er i øvrigt vild med sangen, der bliver
sunget af Luv' (udtales Løf), hedder "U.O.Me" og refererer til Waldolala,
der angiveligt er fra en hollandsk tv-serie fra dengang:

http://www.youtube.com/watch?v=EieCc7TYkOs

Luv' har faktisk lavet en ret spøjs video til deres første hit "You're the
Greatest Lover". Der ryger måske et par stjerner for de ret fjantede
gestikulationer, men den har dog lidt humor, som ikke kun er ufrivillig i ny
og næ:

http://www.youtube.com/watch?v=SJlzBHBJvl4

Og her kan Åge formentligt være med, da det er hollandsk schlager! Men
musikken holder stadig for mig!

Mange hilsner
Michel

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 13-07-10 22:07

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Vi må jo have tiden til at gå i denne hedebølge, der er på vej tilbage, så
> her et forslag til ... et eller andet.
>
> Har I et bud på, hvad verdens værste musikvideo er for jer?

Mit bud må være:
Adam & The Ants - Stand and Deliver
http://www.youtube.com/watch?v=VPgHbt0ODr4

Men dengang eeeeeeeeelskede jeg både video og Adam >>Rødmer beskæmmet<<

VH Pernille