news thunderbird ulæste i tråd
Fra : cykelsmeden

Dato : 13-07-10 12:32

Er begundt at bruge tb, da min xanareader begyndte at drille. Jeg er
stort set glad for den (den er dog ligeså sløv som oe) men det irriterer
mig at der ikke er nogen indikator når der i en tråd er nye indlæg
(svarende til bold i oe) - altså når man bruger Collapsed View.
Er det mig der ikke har fundet den vise sten eller??

finn

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-07-10 12:42

Den 13-07-2010 13:32, cykelsmeden skrev:
> [...]
> (svarende til bold i oe) - altså når man bruger Collapsed View.
> Er det mig der ikke har fundet den vise sten eller??

Hos mig bliver "hovedtråden" / overskriften understreget, når der er
nye indlæg i tråden. Med Collapsed View mener du da, at trådene ikke
er foldet ud?

Jeg bruger Thunderbird 3.1.
Måske kan man ændre en indstilling er installere en tilføjelse, der
ændrer den måde, som trådene vises på.
Måske misforstår jeg spørgsmålet.

Fra : cykelsmeden

Dato : 13-07-10 14:14

Den 13-07-2010 13:41, Martin Ploug skrev:

> Hos mig bliver "hovedtråden" / overskriften understreget, når der er
> nye indlæg i tråden. Med Collapsed View mener du da, at trådene ikke
> er foldet ud?
hehehææ!!

Tak, det var vist bare for dumt ikke at se!

finn

Fra : Jens Jensen

Dato : 13-07-10 16:24

cykelsmeden skrev den 13-07-2010 15:14:

> hehehææ!!
>
> Tak, det var vist bare for dumt ikke at se!

Hvis understregning ikke er nok kan du også få den fremhævet med en
farve:
http://fixunix.com/mozilla/427062-re-newbie-highlight-collapsed-thread-unread-message-within.html.