byggetegninger / grund tegninger
Fra : lom k

Dato : 13-07-10 12:22

Davs

jeg har et hus bygget 1987/89, og undre mig over at der ikke er et
eneste brønddæksel på grunde, eller på den private fællesvej som fører
til grunden. Tænkte at det var nok ikke nødvendigt. Men et VVS besøg,
førte til at jeg blev viden om, at der altid skal være en stop hane.
Den er nu eller ikke fundet.

Kan dette passe?? eller er de bare dækket til.
Kan jeg nogen steder på nette finde ud af det??

mvh

Lars

Fra : Erik Olsen

Dato : 13-07-10 12:29

lom k wrote:

> [...]
> Den er nu eller ikke fundet.
>
> Kan dette passe?? eller er de bare dækket til.
> Kan jeg nogen steder på nette finde ud af det??

Aflæg et besøg hos Teknisk forvaltning. I arkivet skal ligge ligge
planer for kloak- og vandtilslutning.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-07-10 22:36

> Kan dette passe?? eller er de bare dækket til.
> Kan jeg nogen steder på nette finde ud af det??

Hvis teknisk forvaltning ikke har tegninger, du kan bruge, så prøv at
kontakte vandværket. De ahr som regel en mand, der ved sådan noget eller ved
hvem der ved

Mvh Maria