tingenes tilstand i kirken
Fra : Ole Madsen

Dato : 12-07-10 11:50

Er der nogen der har nogen anelse om tingenes tilstand i kirken idag? jeg
har hørt om der sker nogle ting her og der, men ikke noget konkret, jeg har
ikke hørt så meget, ved i noget? kommer flere til tro?

Ole Madsen

O Madsen Media: Webdesign, Illustration
http://www.o-madsen.dk

Fra : Ole Madsen

Dato : 12-07-10 11:57

"Ole Madsen" <o-madsen@privat.dk> skrev i meddelelsen
> Er der nogen der har nogen anelse om tingenes tilstand i kirken idag? jeg
> har hørt om der sker nogle ting her og der, men ikke noget konkret, jeg
> har ikke hørt så meget, ved i noget? kommer flere til tro?

jeg har hørt at i Asien går det godt for kirken, men der er der også meget
mere forfølgelse, sådan er det oftest tror jeg, at hvor Gud arbejder mest,
er forfølgelsen stærkest

Ole