kloak dæksel
Fra : Elmer Fjort

Dato : 12-07-10 14:16

I haven har vi en kloak hvor dækselet er ved at være færdigt.
Vi ville derfor gerne have et nyt, og meget gerne et i jern.
De jern dæksler jeg kan se på nettet, ser alle yd til at kræve en speciel
krave som de kan ligge på/i.

Findes der ikke nogen som man bare kan lægge over en almindelig kloak på 75
cm i daimaeter?

Elmer

Fra : John V.

Dato : 12-07-10 16:52

Den 12-07-2010 15:15, Elmer Fjort skrev:
> [...]
> krave som de kan ligge på/i.
>
> Findes der ikke nogen som man bare kan lægge over en almindelig kloak på 75

Står der ikke på dækslet hvem der har produceret der?

Malermester
John Vedsegaard
www.taform.dk

Fra : Elmer Fjort

Dato : 13-07-10 09:25

"John V." <taform@c.dk> skrev i en meddelelse

> Står der ikke på dækslet hvem der har produceret der?

Det som ligger der, er et almindeligt beton dæksel, det rager op over
resten af fliserne, og vi tænkte at hvis vi kunne
få et i jern, som kunne smides direkte på, ville det ikke se så voldsomt
ud.

Men ellers må vi have gang i en smed, og noget plade.

Elmer

Fra : John V.

Dato : 13-07-10 19:09

Den 13-07-2010 10:24, Elmer Fjort skrev:
> [...]
> ud.
>
> Men ellers må vi have gang i en smed, og noget plade.

Det bliver nok en smed i skal have fat i, jeg husker ikke at have set
nogen uden krave.

Malermester
John Vedsegaard
www.taform.dk

Fra : S.B.

Dato : 14-07-10 16:50

> Det bliver nok en smed i skal have fat i, jeg husker ikke at have set
> nogen uden krave.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Malermester
> John Vedsegaard
> www.taform.dk

Alindelige jerndæksler ruster hurtigt op, da der er masser af svovldampe i
en brønd, derfor dem man kan købe enten er af beton, plast eller støbejern,
og alle stort set lige tykke, når brønddiameteren er der oppe
Skær nogen cm, af brøndtoppen så når dækslet kommer på. ligger det plan med
resten.

Søren