Ansvarsforsikring Alka ?
Fra : Ukendt

Dato : 12-07-10 09:47

Sidste år var den på 4033,- kr
Nu er den på 4265,- kr.
Burde den ikke blive billigere hvert år ?
Jeg har ingen skader haft.
Frafaldsdatoen er 14-07-2010.
Har lige prøvet at ringe til Alka, der er mindst 10 min ventetid.
Hvad vil der ske hvis jeg første betaler den 20-07-2010,
vil der så komme et gebyr på ?
Mvh Kim

Fra : Henrik B.

Dato : 12-07-10 09:11

"Kim" <æ_at_x.dk> skrev i meddelelsen
> Sidste år var den på 4033,- kr
> Nu er den på 4265,- kr.
> Burde den ikke blive billigere hvert år ?
> Jeg har ingen skader haft.

Og? Alle forsikringer har indeksstigninger hvert år....

> Frafaldsdatoen er 14-07-2010.
> Har lige prøvet at ringe til Alka, der er mindst 10 min ventetid.
> Hvad vil der ske hvis jeg første betaler den 20-07-2010,
> vil der så komme et gebyr på ?

Måske! Det afhænger af, hvor dage der går, inden Alka udsender rykkere,
efter forfaldsdatoen.
Men med stor sandsynlighed vil din betaling nå frem, inden rykkerproceduren
går i gang...

--
Støt kampen mod japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/

Fra : Ole Sørensen

Dato : 12-07-10 15:44

Den 12-07-2010 10:46, Kim skrev:
> Sidste år var den på 4033,- kr
> Nu er den på 4265,- kr.

Min (hos LB) er steget fra 3009,- til 3215,- for ansvar+vejhjælp.
Almindelig prisstigning vil jeg gætte på - der sker jo en del på et år.

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-10 09:07

"Ole Sørensen" <ng@kunos.nu> skrev i meddelelsen

> Min (hos LB) er steget fra 3009,- til 3215,- for ansvar+vejhjælp.
> Almindelig prisstigning vil jeg gætte på - der sker jo en del på et år.

Særligt med den vinter vi har haft.
Det har da kostet rigtig mange buler eller totalskader. Mig undrer det mere
at stigning er så lille.

--
Tom

Fra : Niels Bengaard

Dato : 12-07-10 17:13

"Kim" <æ_at_x.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har lige prøvet at ringe til Alka, der er mindst 10 min ventetid.
> Hvad vil der ske hvis jeg første betaler den 20-07-2010,

Angående at betale for sent:
http://www.alka.dk/Privat/Alka%20Kunde/Min%20regning/Gebyrer%20og%20afgifter.aspx

Mvh Niels