Det har jo været rigtig sommer idag
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-10 19:19

.....så hvorfor ikke lige snuppe alle tiders nok største (eller næststørste)
sommerhit, på Europa-basis: ´
http://www.youtube.com/watch?v=86kTjk6f34Y&feature=related

JAJAJAJAJ JAJA JAAAAAAA. Det kan god være nogen siger at det er denne. men
så snupper vi da bare den også. Det ska da´ æ´ kom an o´ de´ da.
http://www.youtube.com/watch?v=gl_zHOXvkeA&feature=fvw

Hilsen Åge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 10-07-10 20:08

Hej Åge
On 10-07-2010 20:19, Åge Halldorsson wrote:
> ....så hvorfor ikke lige snuppe alle tiders nok største (eller
> næststørste) sommerhit, på Europa-basis: ´
> http://www.youtube.com/watch?v=86kTjk6f34Y&feature=related

Åhja, herligt genhør.
Var det forresten ikke også Wind, der representerede Tyskerland i
Eurovisionen midt i firserne? Det mener jeg bestemt at det var. Heller
ikke et af deres dårligste numre.

> JAJAJAJAJ JAJA JAAAAAAA. Det kan god være nogen siger at det er denne.
> men så snupper vi da bare den også. Det ska da´ æ´ kom an o´ de´ da.
> http://www.youtube.com/watch?v=gl_zHOXvkeA&feature=fvw

Jaja, køn er han ikke....

Mvh
Martin

Fra : Martin [TMM]

Dato : 10-07-10 21:02

Hej mig
On 10-07-2010 21:07, Martin [TMM] wrote:
> Var det forresten ikke også Wind, der representerede Tyskerland i
> Eurovisionen midt i firserne? Det mener jeg bestemt at det var. Heller
> ikke et af deres dårligste numre.

Sørme jo, var det så:
http://www.youtube.com/watch?v=ouD-G0FLgc0

Mvh
Martin

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-07-10 21:23

"Martin [TMM]" <tmm@--FJERNDETTE--trutter.dk> skrev i meddelelsen
> Hej mig
>
> Sørme jo, var det så:
> http://www.youtube.com/watch?v=ouD-G0FLgc0
>

> Mvh
> Martin

Åh ja - en af de bedste grand-prix sange nogensinde.

Men "Lass die sonne" var faktisk også med i MGP, jeg kan ikke huske året,
men det var også med Wind.

mvh Eva

Fra : Michel

Dato : 12-07-10 18:30

De var såmænd med hele tre gange:

1985: "Für alle" (blev nr. 2) (Min favorit det år!)
1987: "Lass die Sonne in dein Herz" (blev nr. 2)
1992: "Träume sind fur alle da" (blev nr. 16 - tredje gang er ikke
nødvendigvis lykkens gang

Her er sidstnævnte: http://www.youtube.com/watch?v=tL0CBG7ygjY

Wind har mig bekendt i øvrigt udskiftet medlemmer med stort set samme
hyppighed, som vi andre skifter underbukser (og i dén forbindelse kan jeg
konstatere, at vi snart når august, så ... just kidding .

Mange sveddryppende hilsner
Michel

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-07-10 07:16

meddelelse news:4c38b99d$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> JAJAJAJAJ JAJA JAAAAAAA. Det kan god være nogen siger at det er denne. men
> så snupper vi da bare den også. Det ska da´ æ´ kom an o´ de´ da.

Holy Poltergeist.... Sikke da en påklædning ham Mungo Jerry har på... Gad
vide hvor meget han har tabt sig efter optagelserne )... Men OK, han var
da vist blevet småborgerlig, håret var barberet ned til under halvdelen. Han
blev jo næsten en nydelig mand

M.V.H....Benny..