Los Quantos + Fire Birds
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-10 06:45

den omfattende Fur-interesse her i ng:

LOS QUANTOS / FIRE BIRDS (Havnefest Fur lørdag kl. 8-24)

To af gode gamle orkestre med rock`n`roll-go`daw spiller i aften kl. 19-24

Los Quantos er kendt fra Selde Kro`s levende musik lørdag aftenerf i 60-erne
og 70-erne

Nu drøner vi gang i den igen på Fur Havn i aften.

Morgenmad på havnen kl. 7.30 - grillmad om eftermiddag - fællesspisning i
teltet ved 18 tiden

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-10 07:36

meddelelsen news:4c3808f4$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> den omfattende Fur-interesse her i ng:

PARALELLER TIL BJØRN OG OKAY

Om orkestrene kan siges at LOS QUANTOS har Hans Panduro som
el-orgelmishandler og det lyder rigtigt godt.

FIRE BIRDS har deltagelse af Kresten (Busk) kendt fra Fur-orkestre gennem
mange årtier. Har bl.a. spillet i KRESTENS KRUDTOS FRA STISAGER, hvilket
var et navn, som de var kendt under på Fur, omend de ikke var hehehe helt
tilfredse med det. Men det skulle de hedde.

Begge orkestre kan drage bånd til Bjørn og Okay. Trommeslager Finn Madsen
fra Fur (Trommeslager i begge Fur-orkestre) er bror til Bjørn og Okay`s Erik
Madsen, som forøvrigt født lige ovre den anden side af færgelejet, på
Salling-siden, i et pænt stort og flot gult bindingsværkshus.
www.bjornogokay.dk/

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-10 15:20

meddelelsen news:4c3814b9$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Om orkestrene kan siges at LOS QUANTOS har Hans Panduro som
> el-orgelmishandler og det lyder rigtigt godt.

> FIRE BIRDS har deltagelse af Kresten (Busk)

Av for Katten. jeg glemte at fortælle om de tre koncerter på havnen i
eftermiddags.
Det var ellers noget wældigt koncert de tre spillemandsorkestre fra Ølejren
gav på "Svanen" nede i havnen kl. 14 - 16.
Nå, sorry! - det er jo for sent nu.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-10 17:33

meddelelsen news:4c38819e$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> - det er jo for sent nu.

Men det er det her ikke. På grund af den overstrømmende Fur-interesse i
nyhedsgruppen kan jeg også lige fortælle næste weekends koncerter

KONCERTER I NÆSTE WEEKEND

Fredag 16/7 kl. 19-22: Restaurant Bryghusets friluftscene: HIGHLANDER

Lørdag 17/7 kl. 20-24 Fur Kaffe Og The - Ladebal i "Den gamle nyrestaurerede
lade": JACOB JENSEN BAND

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-10 23:14

meddelelsen news:4c3808f4$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> den omfattende Fur-interesse her i ng:
>

> LOS QUANTOS / FIRE BIRDS (Havnefest Fur lørdag kl. 8-24)

Huuu hej vilde mænd. Temperaturen er ved midnat 22 graders varme. Sidder i
forhaven ved terrassebordet ½ km. fra havnen og hører klart og tydeligt
dejlig underholdningsmusik fra havneteltet.
LOS QUANTOS og FIRE BEATCH giver den en spand kul. Man skulle tro det var
SHODOWS der gav koncert, sådfan lyder det. Det må være LOS QUANTOS. Det
kendte orkester som blev dannet i 60-erne. Måske de kan blive fast inventar
til de fremtidige "Ladebal" hos Fur kaffe og the". Det kan man da håbe. Lad
nu Jacob Jensen Band lægge ud til koncerten på næste lørdag. Måske Fur
herefter kommer til at lægge jord til en genoptagelse af de goe gamle
kroballer, nu i form af "Ladebal".
Nå, men eneste afbræk i musikken i øjeblikket er når færgen hver halve
time brager ind i færgelejet og sænker klappen. Musikken høres fint her i
lavlandet, men også oppe i højlandet, flere kilometer fra havnen.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-07-10 07:22

meddelelse news:4c3808f4$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Nu drøner vi gang i den igen på Fur Havn i aften.
>
> Morgenmad på havnen kl. 7.30 - grillmad om eftermiddag - fællesspisning i

Så håber jeg i har tegnet passende forsikringer....

Du ved godt Aalborg Zoo blev slemt skadet af en eksplosion.. Da de prøvede
at parre en sådan Ildfugl med en Krudtugle.

M.V.H.... Benny..