Spar penge på din dieselvarevogn
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-07-10 19:31

http://www.nedvejning.dk/

Os med en lille sparsom diesel betaler 1.000 kr. ekstra i afgift om året.

Store varevogne med eller uden 4-hjulstræk sparer tusinde om året :(

--
Per

Fra : Ivan Madsen

Dato : 09-07-10 19:47

On Fri, 9 Jul 2010 20:31:23 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phkfjern@klikpost.dk> wrote:

>http://www.nedvejning.dk/
>
>Os med en lille sparsom diesel betaler 1.000 kr. ekstra i afgift om året.
>
>Store varevogne med eller uden 4-hjulstræk sparer tusinde om året :(

Der er nu grænser for, hvad der kan nedvejes, hvis føreren skal kunne
benytte fartøjet lovligt fremover. Reelt er det gruppen med 307
Airvan, Sportsvan, Zafira, Touran.
At jeg også sukker dybt skyldes ikke kun varmen - men hvis folk følger
reglerne som de nu er vedtaget så er der jo bare at lade dem køre

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-07-10 01:48

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> At jeg også sukker dybt skyldes ikke kun varmen - men hvis folk følger
> reglerne som de nu er vedtaget så er der jo bare at lade dem køre

Jo jo - men når man skal sætte krydset ...

--
Per

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-10 10:47

> Jo jo - men når man skal sætte krydset ...
>

> --
> Per
> Sælges: Arkivskabe i forskellige farver og størrelser fra 400,- kr.

Så er i altså nød til at støtte bedre op, jeg har sat mit det rigtige sted
de sidste gange, og det har da ikke hjulpet ;)

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5266 (20100709) __________

http://www.eset.com

Fra : Henrik B.

Dato : 11-07-10 23:41

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> Jo jo - men når man skal sætte krydset ...

Er det NU man skal påpege "OT" - som nogle gør i andre tråde? )

--
Støt kampen mod japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/

Fra : -

Dato : 13-07-10 17:33

Per Henneberg Kristensen skrev:
> "Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jo jo - men når man skal sætte krydset ...

Det er jo tragisk hvis du tror at det bliver billigere at køre bil hvis
krydset bliver flyttet mod venstre. Fx. har S+SF allerede meldt ud at
der bliver indført kørselsafgifter i København, hvis de får magt. Ja, vi
betaler jo heller ikke for meget i forvejen... Og at flytte krydset til
højre indebærer jo en del andre ulemper; måske særskat på sænkede BMW'er
med tonede ruder? Så hvor skal det f... x sættes?

/Claus