Shoei Syncrotec -- bluetooth headset
Fra : mogens

Dato : 08-07-10 20:28

Hej

Skal montere et BT headset i kones hjelm.
Hvordan afmonterer man "indmaden" for at få placeret højttalere?

Mvh
Mogens

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 09-07-10 13:58

Hej Mogens.
I min Shoei Raid II, skal man forsigtigt trække ud fra selve skallen på
hjelmen og ind mod midten. Polstringen er sat fast med plastik-nitter der
bagefter blot kan trykkes på igen. På min er befæstningerne siddende med ret
stort mellemrum, så du skulle kunne finde dem ved at trække lidt i stoffet

God fornøjelse med projektet
Mvh
John Senius-Jørgensen

Fra : mogens