E-Mail
webnoob 5265
Window Live Mail gemmer ikke sendt post og~
Fra : Mureren

Dato : 08-07-10 10:17

Hej.
Jeg har 2 konti i WLM (på Windows 7 hvis det har betydning)
Den ene er min oldgamle Pop3 konto fra TDC-tiden, og den virker
upåklageligt!

Den anden er min IMAP konto fra one.com, og den modtager og sender mails som
den skal, desværre gemmer den ikke slettet post og sendt post i "Sent" og
"Trash" mapperne
Jeg har livechattet lidt med One.com, men det hjalp ikke!

Er der nogen her der har et bud på hvad der kan være galt?
Jeg synes jeg har været alle indstillinger igennem flere gange, og kan ikke
se nogen åbenlyse fejl!

Mvh.
Mureren

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-07-10 11:09

Den 08-07-2010 11:16, Mureren skrev:
> [...]
>
> Er der nogen her der har et bud på hvad der kan være galt?
> Jeg synes jeg har været alle indstillinger igennem flere gange, og kan

Hej

Jeg har ikke selv prøvet det, men prøv evt. at kigge på nedenstående
side. Under punkt 3 står der noget med at gemme sendt, slettede osv.

http://support.tigertech.net/windows-live-mail-imap

Venlig hilsen
Martin

Fra : Mureren

Dato : 08-07-10 14:53

Den 08-07-2010 12:09, Martin Ploug skrev:

> [...]
>
> Jeg har ikke selv prøvet det, men prøv evt. at kigge på nedenstående
> side. Under punkt 3 står der noget med at gemme sendt, slettede osv.

Been there, done that
Nu kører jeg da bare på Thunderbird i stedet for, og her virker det fint!

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-07-10 15:01

Den 08-07-2010 15:52, Mureren skrev:

> Been there, done that
> Nu kører jeg da bare på Thunderbird i stedet for, og her virker det fint!

Ok.
Ja, Thunderbird kan anbefales