Profetiske ord ang. utro godsforvaltere - ~
Fra : Kall, Mogens

Dato : 05-07-10 08:38

"Kall, Mogens" skrev...

Sent: Monday, June 14, 2010, CET 09:40, GMT 07:40
11298 news:4c15dcc8$0$272$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/b61dad61f12a84aa

Under en privat samtale hændte der så følgende:

Sent: Monday, July 05, 2010 9:33 AM
=== citat start ===

Emne: Gud er kærlig, men også hellig!

Amen.

Jeg forstår mer' og mer', hvorfor menighederne sygner hen, apropos
lignelsen om den utro godsforvalter ...

Mit hjerte græder...

Og i det samme hørte jeg igen røsten fra Himlen sige:

2010-07-05, Mandag, CET 09:23, GMT 07:23
- "Det gør Mit også."

CET 09:23
- "Kære børn."

CET 09:23
- "Gid Jeg kunne omvende jer."

CET 09:23
- "Fra."

CET 09:23
- "Denne."

CET 09:23
- "Ulykke."

CET 09:24*1
- "Som kommer over jer."

CET 09:24
- "DETTE ER MIT ORD."

(Forsøgte at censurere ordene, 1*, fordi jeg tænkte:
"Nej! Dét kan Gud da ikke mene")...

09:26
- "I har ringeagtet Mit ord."

CET 09:26
- "Angående utugt."

CET 09:27
- "Og hor."

CET 09:27
- "Og kaldt det."

For hvad, Herre ?

CET 09:32
- "for godt."

CET 09:32
- "At hore."

=== citat slut ===

Således lød profetien.

Herre! Forbarm Dig over Dit folk og hjælp os på rette vej igen.

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 11300 news:4c15e842$0$277$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11353

Fra : Kall, Mogens

Dato : 05-07-10 11:17

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4c318ba9$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> Mit hjerte græder...
>
> Og i det samme hørte jeg igen røsten fra Himlen sige:
>
> 2010-07-05, Mandag, CET 09:23, GMT 07:23

Hmm ...

Compare with:

Men Jeg har det imod dig, at du
finder dig i ... (vranglærer) ... , som
... forfører mine tjenere til at bedrive
utugt ...

Jeg har givet ... (disse vranglærere) ...
tid til at omvende sig, men ... (de) ...
vil ikke omvende sig fra ... utugt.

Se, Jeg kaster ... (dem) ... på sygelejer
og fører stor trængsel over dem, der
begår ægteskabsbrud ..., hvis de ikke
omvender sig fra ... (disse) ... gerninger.

Åb. 2,20-22

> [...]
>
> CET 09:27
> - "Og kaldt det."
>
> For hvad, Herre ?
>
> CET 09:32
> - "for godt."
>
> CET 09:32
> - "At hore."
>
> === citat slut ===
>

> Således lød profetien.
>
> Herre! Forbarm Dig over Dit folk og hjælp os på rette vej igen.
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

11355

Fra : Kall, Mogens

Dato : 08-07-10 06:23

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4c31b101$0$275$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> og fører stor trængsel over dem, der
> begår ægteskabsbrud ..., hvis de ikke
> omvender sig fra ... (disse) ... gerninger.

Man kan i hvert fald nok tillade sig at sige, at ...

Hvis en kristen falder bort fra troen pga. denne vranglære,
som fx. hor jo er, da har man *automatisk* også afskåret sig fra ...

1.
Englevagt, Salme 34,8

2.
At være fritaget fra det onde, jævnfør bønnen:
Fri os fra det onde, Matt. 6,13

Eller hva' ?

Kan vi sammenligne det "lidt" med at køre bil UDEN sikkerhedssele ?

Er der - rent ud sagt - FARE for, at man kan dø af det ?
(jævnfør fx. dommen over Ananias og Safire, ApG 5,1-11)

And then I heard a vioce from Heaven said:
(2010-07-08, Thursday, CET 07:09, GMT 05:09)
- "Foragt."

CET 07:10
- "Væmmes ved jer."

CET 07:10
- "Vig bort."

CET 07:10
- "Disse uslinge, som påstår."

CET 07:12
- "At."

CET 07:12
- "Jeg frelser."

CET 07:12
- "Dem."

CET 07:12
- "Fra faren."

CET 07:13
- "Ulykken."

CET 07:13
- "Der kommer."

CET 07:13
- "Over dem."

CET 07:13
- "Som er utro."

CET 07:13
- "Mod mig."

CET 07:13
- "Den almægtige."

(At være fritaget fra det onde, ophævet, annulleret)

CET 07:15
- "I har jo selv bedt om det."

CET 07:15
- "Så skal i få det."

CET 07:16
- "Sådan."

CET 07:16
- "Ned i."

CET 07:16
- "Brønden."

CET 07:16
- "(der hvor synderne holder til)."

CET 07:16
- "Bort fra mig."

CET 07:17
- "Vig bort."

Hmm ...

Det var "vist nok" et klart 'Ja' på spørgsmålet, som lød:

Kan vi sammenligne det "lidt" med at køre bil UDEN sikkerhedssele ?

Er der - rent ud sagt - FARE for, at man kan dø af det ?
(jævnfør fx. dommen over Ananias og Safire, ApG 5,1-11)

ADVARSEL, ADVARSEL, ADVARSEL

> 11355

11365

Fra : Kall, Mogens

Dato : 08-07-10 06:51

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4c3560af$0$274$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
>
> Er der - rent ud sagt - FARE for, at man kan dø af det ?
> (jævnfør fx. dommen over Ananias og Safire, ApG 5,1-11)

Og igen hørte jeg røsten fra Himlen sige:
(2010-07-08, Thursday, CET 07:47, GMT 05:47)
- "Jeg straffer den slags."

Og hertil kunne der så passende tilføjes Malakias 2,14-16 !

CET 07:48
- "Utroskab."

CET 07:48
- "Lige op i mit ansigt."

Lyt til et god råd:
Undgå at køre i bil, for sæt nu ...
Undgå at køre i tog, for sæt nu ...
Undgå at sejle, for sæt nu ...
Undgå at flyve, for sæt nu ...

CET 07:50
- "Jeg skal komme efter jer."

CET 07:50
- "Uslinge."

CET 07:501
- "Horeunger."

> 11365

11366

Fra : Kall, Mogens

Dato : 08-07-10 07:13

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4c356733$0$275$14726298@news.sunsite.dk...

> Og igen hørte jeg røsten fra Himlen sige:
> (2010-07-08, Thursday, CET 07:47, GMT 05:47)
> - "Jeg straffer den slags."
>
> Og hertil kunne der så passende tilføjes Malakias 2,14-16 !

> [...]

Tillad mig at gøre opmærksom på alvoren, idet ...

(sagt under en privat samtale:)

Sent: Monday, June 14, 2010, CET 20:16, GMT 18:16
Subject: Re: Det kan komme til at koste dem livet!
=== citat start ===

Jeg bliver nødt til at gøre dig opmærksom på, at dengang jeg meddelte
Søren Giversen, at jeg muligvis havde begået en bommert ved at
offentliggøre sider fra hans nyudgivne bog, da hændte der følgende:

Vores daværende Folketingsformand, Ivar Hansen, dør klokken halv et
om natten hos en kvinde, som han IKKE er gift med.

Kanske Gud straffede hor. Tanken er i hvert fald nærliggende.

=== citat slut ===

Se evt. ang. Ivar Hansen syndromet ...
https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-symbols/ivar-hansen-syndromet

Det er - med andre ord - IKKE for sjov skyld, at disse advarsler
udsendes !

Tag jer i agt, for det er farligt at falde i den levende Guds klør!

> 11366

11367

Fra : Kall, Mogens

Dato : 09-07-10 13:16

> Og igen hørte jeg røsten fra Himlen sige:
> (2010-07-08, Thursday, CET 07:47, GMT 05:47)
> - "Jeg straffer den slags."
>
> Og hertil kunne der så passende tilføjes Malakias 2,14-16 !

Fandt - for øvrigt - lige interessante Bibel-undervisninger desangående
(via Ole Madsen's link):

Mal 2,12-15
http://lyd.lysetoglivet.dk/filer/audio/vgb/vgb_2171.mp3

Mal 2,16
http://lyd.lysetoglivet.dk/filer/audio/vgb/vgb_2172.mp3

Mal 2,17
http://lyd.lysetoglivet.dk/filer/audio/vgb/vgb_2173.mp3

De har åbenbart lige være tema'et (28. 29. og 30 juni 2010)!

> CET 07:48
> - "Utroskab."
>
> CET 07:48
> - "Lige op i mit ansigt."
>

> Lyt til et god råd:
> Undgå at køre i bil, for sæt nu ...
> Undgå at køre i tog, for sæt nu ...
> Undgå at sejle, for sæt nu ...
> Undgå at flyve, for sæt nu ...
>
> CET 07:50
> - "Jeg skal komme efter jer."
>
> CET 07:50
> - "Uslinge."
>
> CET 07:501
> - "Horeunger."

> 11366

11375

Fra : tkruse

Dato : 08-07-10 20:40

On 8 Jul., 07:51, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com> wrote:

> Og igen hørte jeg røsten fra Himlen sige:
> (2010-07-08, Thursday, CET 07:47, GMT 05:47)
> - "Jeg straffer den slags."
>
> Og hertil kunne der så passende tilføjes Malakias 2,14-16 !

> [...]

det må være en forestillings himmel der svare dig
dit eget gale sind
men vis du dyrkede din gud med hele hjertet
så er der ikke plads til det gale i dig
men en retfærdig dom over alle ting
"I har ringeagtet Mit ord , du skal dyrke din gud med hele legme ,
sjæl med styrke
og der mener jeg også som i salmernes bog

Fra : tkruse

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Det er hor imod dit sind vis en fremmed røre din kone
men endnu være vis hun nyder det
er det ikke sådan hor skal forstås
vold imod dit sind
det er smerten som er synd
ligesom alt vad der er for koldt eller varmt er synd
jeg tror at begræbet synd forstås forkert
det er det at føle skam der er synd
følesen af skam findes ikke i paradiset
så dem som skammer sig er ikke i paradiset
i det rene og skygge frie
slides legemet ikke
og som Biblen nævner
så kommer der en tid hvor vi opnår træets alder

Fra : Kall, Mogens

Dato : 06-07-10 09:04

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Interrupt RETURN from ...

Fra : tkruse

Dato : 06-07-10 20:23

On 6 Jul., 10:03, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com> wrote:

> Interrupt RETURN from ...

jeg skal desvære gætte mig til vad du skriver
der mangler æ,ø,å
men jeg ville nu gerne søge den nærmeste menighed
men når jeg læser det du skriver
så må jeg flygte
for du forstår ikke vad hor er
du bruger skriften til kamp
men du skal bruge skriften som lindring til dem som der er bedrevet
hor imod
dem som satte deres lid til en kvinde
uden at kende den kærlige kilde som ingen kan bedrive hor imod
den kilde som du skal søge med hele dit hjerte
og elske mere end en kvinde
ellers kan du også blive ofre for hor
men er du blevet ofre for hor
og blevet deprimeret og hader dig selv
ja så er du jo klar til at blive en decibel af Jesus
for det er betingelsen at du hader dig selv først
for du skal lære forskellen imellem det at hade
og det at bede med hjertet
og ikke råbe som end galning der jager alle bort