Søger en DYGTIG programmør
Fra : benjamin

Dato : 05-07-10 11:19

Søger en DYGTIG programmør der er frisk på at starte et projekt
som jeg tror der er mange penge i!

Vil ikke afsløre for meget her, da jeg ikke ønsker at folk
stjæler min ide.

Men du skal kunne lave en side hvor man kan oprette brugere og
hvor man kan se folk på webcam samt chatte.

Jeg er selv web designer så det skal jeg nok stå for.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rune Jensen

Dato : 05-07-10 04:33

On 5 Jul., 12:18, benjamin <benye...@hotmail.com> wrote:
> S ger en DYGTIG programm

HTML-gruppen er ikke den rigtige gruppe til opslag, og du risikerer
folk opfatter det som spam.

dk.opslag.stillinger

er den gruppe, som er beregnet til dette.

MVH
Rune Jensen

--
Møde 2010 for deltagere i webdesign nyhedsgrupperne
http://www.webdesigngruppen.dk/

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-07-10 11:35

Den 05-07-2010 12:33, Rune Jensen skrev:

> [...]
> Rune Jensen
>
> --
> Møde 2010 for deltagere i webdesign nyhedsgrupperne

Du kan også prøve på flexer.dk og amino.dk.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Martin

Dato : 05-07-10 11:38

On 05-07-2010 12:18, benjamin wrote:
> [...]
> stjæler min ide.
>
> Men du skal kunne lave en side hvor man kan oprette brugere og
> hvor man kan se folk på webcam samt chatte.

Wauuuuv en ny chatroulette...

Fra : benjamin

Dato : 05-07-10 11:56

Wauuuuv en ny chatroulette...

- Haha.. SLET ikke :) Men surt man ikke fandt på det :)

Fra : Martin

Dato : 05-07-10 12:17

On 05-07-2010 12:56, benjamin wrote:
> Wauuuuv en ny chatroulette...
>
> - Haha.. SLET ikke :) Men surt man ikke fandt på det :)

Helt enig - men må nu være meget sjov at lave tissemands filteret - hvem
vil stå til model for at få lavet face detection af tissetrolden hehe.

Fra : Rune Jensen

Dato : 05-07-10 05:26

On 5 Jul., 12:56, benjamin <benye...@hotmail.com> wrote:
> Wauuuuv en ny chatroulette...
>
> - Haha.. SLET ikke :) Men surt man ikke fandt på det :)

OK, du skriver via html.dk, det havde jeg ikke lige set. Der er ikke
adgang til opslags-gruppen derfra.

Det bedste bud er nok at få nyhedsgrupperne via en nyhedslæser
(Outlook Express eller Thunderbird kan f.eks. bruges), men via nettet
kan du faktisk nå dem på

http://groups.google.dk/

Dette kræver en Google-account (som er gratis).

Amino er også nævnt, og så vidt jeg ved, er det et fint forum for
opstartere.

MVH
Rune Jensen

Fra : John V.

Dato : 19-07-10 10:11

Den 05-07-2010 12:18, benjamin skrev:
> [...]
> hvor man kan se folk på webcam samt chatte.
>
> Jeg er selv web designer så det skal jeg nok stå for.

Sådan noget? http://www.123flashchat.com/123flashchat.html det køber du
bare og laver selv webdesignet.
Der findes også systemer til online konferencer og sådan noget, jeg så
engang et der var lavet i GlScene (Delphi) husker ikke hvor på nettet,
men det var en Fransk side. Det var rimeligt pebret i prisen, dog også
ret flot, men der sker jo hele tiden noget nyt.
De kan næppe betale sig at bygge det op helt fra bunden, men bedre at
købe noget der allerede er udviklet af andre. Dette fordi arbejdet er
rimeligt stort og en programmør der kan lave det, også sagtens kan lave
webdesignet, som nærmest må betegnes som en biting i den forbindelse, en
fordeling med 1 del til webdesigneren og 500 dele til programøren vil
være rimelig...

Held og lykke med dit projekt.

Malermester
John Vedsegaard