Feriepakkede biler?
Fra : Ivan Madsen

Dato : 02-07-10 19:19

Så kommer man muntert rullende ned ad M3 efter at have overstået køen
ved sammenfletningen - været tilskuer til feriestressede bilisters
slagsmål i de 2 yderste baner mens vi til højre luskede stille forbi.
Nede ved Holbækmotorvejen står der en bil i nødsporet - det er som
sådan OK. Men - damen er ved at efterspænde en cykel bagpå - og der
løber et 8-10 år gammelt barn rundt om bilen.

Det er eddermaneme farligt det der - alene det at holde i nødsporet er
farligt. At tilføje et barn omkring bilen, når bevidstløse
myldretids/feriebilister kommer larmende med ca. 100 km/h er noget nær
vanvid!

Hvis der er behov for at opholde sig i nødsporet - så gør venligst
omgivelserne den tjeneste at enten bliver alle pånær en i bilen eller
også går alle pånær en ud bag autoværnet!

Fra : Henrik B.

Dato : 02-07-10 19:41

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> farligt. At tilføje et barn omkring bilen, når bevidstløse
> myldretids/feriebilister kommer larmende med ca. 100 km/h er noget nær

*Tsk tsk tsk*

Jep, én trucker som ligger lidt langt til højre, så var det det....

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 02-07-10 20:11

On Fri, 2 Jul 2010 20:40:41 +0200, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

>"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

>*Tsk tsk tsk*
>
>Jep, én trucker som ligger lidt langt til højre, så var det det....

Nu ville jeg bevidst ikke nævne det ord - jeg har også set videoer fra
nødspor i Engeland - hvor biler pulveriseres. Men, det var tæt på hvor
vi fiser ned mod Køge Bugt - og et par enkelte smart-ass er set i
nødsporet på den strækning, naturligvis med hastigheder som var de med
i Gumball eller sår'n

Fra : Klaus G.

Dato : 03-07-10 08:20

> Jep, én trucker som ligger lidt langt til højre, så var det det....
Jeg kan huske for en 10år siden hvor min storesøster og hendes daværende
kærste var på vej hjem fra sydfrankrig en sommer. Køleren på deres VW
Transporter sprænger læk, så de må ind i nødsporet og pænt vente på Falck.
Da de ikke ved bedre(dengang), så blev de alle tre(en kammerat sad også i
bilen) siddende i bilen. Pludselig råber min storesøsters kærste "Uuuuud
NU"! og så skubber han ellers på de to andre ud af den modsatte dør. Han
havde lige set i sidespejlet at en lastbil ligger såen lidt inde i
nødsporet. Heldigvis får lastbilen rettet op og lastbilen rammer "kun"
sidespejlet på deres Transporter, men så bliver det fandme heller ikke
tættere på o_O

Behøver jeg sige at de alle tre pænt sad og ventede på Falck, 3m fra
Autoværnet inde på en mark resten af tiden? :)

--
Klaus G.