Naturvidenskab og skabelse
Fra : Lyrik

Dato : 30-06-10 14:24

Professor ved Aarhus universitet i videnskabens historie min bekendte,
Helge Kragh, blev interviewet i dag i P1. Jeg har optaget interwievet
som retter nogle almindelige misforståelser omkring kristendom og
naturvidenskab.:
http://luen.dk/Helge_Kragh.MP3

Godt at få perspektiv i udviklingen af.

Hilsen
Jens

Fra : Dybbøl

Dato : 01-07-10 10:25

Lyrik skrev:
> [...]
> Helge Kragh, blev interviewet i dag i P1. Jeg har optaget interwievet
> som retter nogle almindelige misforståelser omkring kristendom og

Meget interessant! Der tales om den misforståelse som viser sig ved
antagelsen at der skulle være en iboende modstand mod videnskab i
kristendom! Denne misforståelse præger desværre en stor del af
kombattanterne i dette forum, jeg nævner ikke hvem

Fra : Henning Christiansen

Dato : 01-07-10 11:43

"Dybbøl" <dybboel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kombattanterne i dette forum, jeg nævner ikke hvem

Meget interessant! Der tales om den misforståelse som viser sig ved
antagelsen at der skulle være en iboende modstand mod kristendom i
videnskab! Denne misforståelse præger desværre en stor del af kombattanterne
i dette forum, jeg nævner ikke hvem
--
Hilsen Henning

Fra : Dybbøl

Dato : 01-07-10 12:54

Henning Christiansen skrev:
> [...]
> antagelsen at der skulle være en iboende modstand mod kristendom i
> videnskab! Denne misforståelse præger desværre en stor del af kombattanterne

Rigtig forstået! Hurra.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 01-07-10 13:26

> [...]
> antagelsen at der skulle være en iboende modstand mod kristendom i
> videnskab! Denne misforståelse præger desværre en stor del af kombattanterne

1-1

Bortset fra at Lyrik taber på point, hvis
han ikke har ret til at distribuere ophavs-
retligt belagt materiale.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Dybbøl

Dato : 01-07-10 14:55

Jørgen Farum Jensen skrev:

> 1-1
>
> Bortset fra at Lyrik taber på point, hvis
> han ikke har ret til at distribuere ophavs-
> retligt belagt materiale.

Ku du ik li at høre det, Farum?

Hør det her: http://podcast.dr.dk/P1/apropos/2010/apropos_1006301530.mp3

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-08-10 08:45

Dybbøl skrev i

> Ku du ik li at høre det, Farum?
>
> Hør det her:
> http://podcast.dr.dk/P1/apropos/2010/apropos_1006301530.mp3

Det kunne han garanteret IKKE, for det støtter jo ikke hans darwinistiske
forvrængning af naturvidenskaben.

Fra : KaZ

Dato : 01-07-10 13:57

Dybbøl wrote:

> [...]
> kristendom! Denne misforståelse præger desværre en stor del af
> kombattanterne i dette forum, jeg nævner ikke hvem

Det er imo desværre ingen misforståelse og det er ingen tilfældighed, ikke
desto mindre mere elelr mindre ubevidst af den enkelte. Et ok interview.