Lars Lilholdt sang??
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 30-06-10 09:33

Hej i gruppen!

Mon nogen herinde kan identificere en Lars Lilholdt sang, hvor de sidste
ord i titlen lyder noget i retning af: - 'og tag kærligheden med'. Melodien
skulle stamme fra for meget længe siden. Jeg blev bekendt med den, hvor en
trompetist spillede den solo i kirken ved et bryllup.

Håber på hjælp, - og på forhånd tak,

Palle

Fra : Martin Bak

Dato : 30-06-10 09:55

"Palle Bugtrup" <burini@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Melodien skulle stamme fra for meget længe siden. Jeg blev bekendt med
> den, hvor en trompetist spillede den solo i kirken ved et bryllup.

Det er rædsomt. Det værste der kan overgå mig er, at radioen tilfældigvis
spiller Lilholt når min clockradio slår til. Så er dagen ødelagt. Men her er
den:

http://www.youtube.com/watch?v=oWxrK9V6nQk

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Palle Bugtrup

Dato : 30-06-10 10:14

> [...]
> spiller Lilholt når min clockradio slår til. Så er dagen ødelagt. Men her

Tak Martin! - Det var også blot melodien jeg ønskede at høre, jeg var
ikke tilstede ved omtalte begivenhed, men traf trompetisten udenfor kirken
og spurgte ham hvilke numre han brugte ved slige lejligheder.
Jeg tror nok at melodien - jeg skal lige lytte lidt mere - kan anvendes
i anden sammenhæng.

Palle

Fra : Cykellapper

Dato : 30-06-10 10:19

Palle Bugtrup wrote:

> ... Jeg tror nok at melodien - jeg skal lige lytte lidt
> mere - kan anvendes i anden sammenhæng.

Den bliver i hvert fald ofte (i jylland) anvendt ved konfirmationer.

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)