Peberfrugt
Fra : S.B.

Dato : 29-06-10 17:53

Har netop installeret et drivhus i min have, og tænkte på at forsøge at
dyrke sine egne peberfrugter til næste år, men hvor høje bliver sådan nogen
planter egentlig? skal jo afsætte den fornødne plads.
Er bare de almindelige rød, gul og grønne jeg har planer om at drive.

Søren

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-06-10 18:32

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i meddelelsen
> men hvor høje bliver sådan nogen planter egentlig?

Ca 1 meter

Her er lidt om dyrkningen:

http://www.drivhusnyt.dk/Peber.html

Jan

Fra : S.B.

Dato : 03-07-10 10:18

> Ca 1 meter
>
> Her er lidt om dyrkningen:
>
> http://www.drivhusnyt.dk/Peber.html
>
> Jan

Meget nyttig link til en der er rookie inden for drivhus brancen, takker

Søren

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 29-06-10 18:38

On Tue, 29 Jun 2010 18:53:24 +0200, "S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk>
wrote:

> [...]
>planter egentlig? skal jo afsætte den fornødne plads.
>Er bare de almindelige rød, gul og grønne jeg har planer om at drive.

De bliver maksimalt en meter høje. Mine bliver normalt ikke mere end
60-70 cm, men jeg er også tit lidt (for) sent i gang.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/