Så blev MAN'en synet og godkendt som autoc~
Fra : Morten Lund

Dato : 30-06-10 12:09

Ja, jeg slap desværre ikke uden om den fordyrende ingeniør til
godkendelseserklæringen. Men nu er bilen registreringssynet og godkendt som
autocamper til 7 personer.

Umiddelbart efter synet kørte jeg ned til Skat i Århus for at få bilen
vurderet. Desværre var vedkommende, der havde med autocampere at gøre, ikke
på arbejde. Men der blev taget en masse billeder. Specifikt bad jeg dem
fotografere det noget bulede og noget brugte førerhus, det lilla toilet og
hvad der ellers kunne trække ned i værdi.

Derudover vedlagde jeg dokumentation for at en tilsvarende bil med tiplad og
kran kunne findes ganske billigt på www.mobile.de. Faktisk svinger priserne
ufattelig meget på tilsvarende biler på mobile.de. Der findes biler der
sættes til salg til en, efter min mening, alt for høj pris. Og de står der i
evigheder. Men i ny og næ kommer der et rigtig godt tilbud, som så også
forsvinder igen relativt hurtigt. Det var naturligvis et sådan godt tilbud
jeg vedlagde et screendump af.

Nåja, tilbud på opbygningen og fakturaen for bilen blev også vedlagt. Men
fakturaen på bilen er jo to år gammel. Så den håber jeg de afskriver lidt,
hvis de da overhovedet bruger den til noget.

Desværre findes der også allerede opbyggede autocampere på www.mobile.de.
Men som andre MAN 4x4 er der langt mellem de gode tilbud. De dårlige tilbud
står der i evigheder og de gode forsvinder straks.

Nå, tiden vil vise hvad der sker... Men jeg venter absolut i spænding.

Vh
Morten

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 30-06-10 15:08

> Ja, jeg slap desværre ikke uden om den fordyrende ingeniør til
> godkendelseserklæringen. Men nu er bilen registreringssynet og godkendt
> som
> autocamper til 7 personer.

Du må hellere lige vise lidt billeder af den, en af mine kammerater har købt
lastbil han vil forsøge at bygge om.

Troels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-06-10 16:11

"Troels [around 9000]" skriver:

> Du må hellere lige vise lidt billeder af den, en af mine kammerater har købt
> lastbil han vil forsøge at bygge om.

Der har været links til billeder, prøv at google dig lidt tilbage på
Mortens navn (brug groups.google.com)

Klaus

Fra : Morten Lund

Dato : 01-07-10 08:24

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> "Troels [around 9000]" skriver:

> Der har været links til billeder, prøv at google dig lidt tilbage på
> Mortens navn (brug groups.google.com)
>
> Klaus

Njaeh, de virker fist ikke mere. De lå på min gamle server. Men jeg skal nok
lige poste.

/Morten

Fra : Morten Lund

Dato : 02-07-10 21:32

Troels [around 9000] wrote:

> Du må hellere lige vise lidt billeder af den, en af mine kammerater har
> købt lastbil han vil forsøge at bygge om.

Din kammerat er iøvrigt velkommen til at kontakte mig. Jeg kan jo dele ud af
lidt gode som dårlige erfaringer jeg har gjort under mit projekt. Send mig
en mail, og jeg sender dig mit telefonnummer.

Vh
Morten