En billig container i Odense
Fra : CAH

Dato : 28-06-10 14:36

Hej

Hvor i Odense kan man få en billig container - nogen der har et tip?

mvh
Mads

Fra : Carsten Keller

Dato : 29-06-10 08:17

CAH wrote:
> Hej
>
> Hvor i Odense kan man få en billig container - nogen der har et tip?

Skal du leje en container til affald som en vognmand bringer og
efterfølgende tømmer eller er du ude efter en eksempelvis 20 fods container
til opbevaring?

Ikke at jeg har priser på nogen af delene i Odense, men det første kan
enhver vognmand sikkert klare. Det er tømningen af den der koster så det er
ikke helt ligegyldigt hvad du hælder i den.

Keller

Fra : CAH

Dato : 29-06-10 12:41

On 29 Jun., 09:16, "Carsten Keller" <c...@no-more-swen.iha.dk> wrote:

> [...]
> enhver vognmand sikkert klare. Det er tømningen af den der koster så det er
> ikke helt ligegyldigt hvad du hælder i den.

Hej Keller

Tak for tip - og det er en affalds container jeg har i tankerne.

Mvh
Mads