Grill Morsø-Copco
Fra : Mjav

Dato : 28-06-10 17:36

Jeg leder efter en Morsø Grill 71 men syntes dog den er lidt for dyr til
min pengepung.
I dag stødte jeg så ind i en grill som så (næsten) fuldstændig magen til ud,
men på den stod der Copco

Nogen der kender til det mærke??
Jeg kunne forstå at den var lidt gammel og ved at søge på nettet på det navn
dukker der bare noget køkkenudstyr op.
Nogen af jer der kender til en Copco grill og ved om de laves mere??

Gerne med henvisning til evt. hjemmeside
Susanne

Fra : Aksel

Dato : 28-06-10 21:03

"Mjav" <lochnees@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nogen af jer der kender til en Copco grill og ved om de laves mere??
>
> Gerne med henvisning til evt. hjemmeside

Det er skam en fin, gedigen støbejernsgrill - sådan til en 2-4 pæne bøffer -
alt efter størrelse. Vi har brugt den i årevis, og det er ikke til at se på
den. Fin kvalitet.
Men vi er nu gået over til gasgrill.
Mvh
Aksel

Fra : Mjav

Dato : 28-06-10 21:11

"Aksel" <Aksel@stribnet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Det er skam en fin, gedigen støbejernsgrill - sådan til en 2-4 pæne
> bøffer - alt efter størrelse. Vi har brugt den i årevis, og det er ikke

Hej Aksel

Du står så måske en en brugt model, som du gerne vil sælge ??

Eller ved du om de stadig laves??

Mvh
Susanne

Fra : Poul

Dato : 25-07-10 23:15

On 28 Jun., 22:10, "Mjav" <lochn...@worldonline.dk> wrote:

> Hej Aksel
>
> Du står så måske en en brugt model, som du gerne vil sælge ??
>
> Eller ved du om de stadig laves??
>
> Mvh
> Susanne

Du kan i dag finde en sådan grill på "gul og gratis" netside til 800
kr.

Mvh
Poul