BMW'en ramt af en flyvemaskine !
Fra : Bjørn J.

Dato : 28-06-10 17:16

Jeg var til flyvestævne i weekenden.....for radiostyrede modelfly....

En pilot var så uheldig i sin landing og brage ind i min potte.

Den har fået en skade (mindre hul) i venstre panelside.

Hvem kan anbefales at frekventere i Vejle/Horsens for udbedring af sådan en
skade (jeg tror, panelet er lavet af glasfiber) ?

mvh/Bjørn J.

Fra : Henrik B.

Dato : 28-06-10 17:19

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvem kan anbefales at frekventere i Vejle/Horsens for udbedring af sådan
> en skade (jeg tror, panelet er lavet af glasfiber) ?

De er psykopater - de piloter... )

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 28-06-10 17:22

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg var til flyvestævne i weekenden.....for radiostyrede modelfly....
>
> En pilot var så uheldig i sin landing og brage ind i min potte.

LOL. It's a dangerous world
> Den har fået en skade (mindre hul) i venstre panelside.
>
> Hvem kan anbefales at frekventere i Vejle/Horsens for udbedring af sådan
> en skade (jeg tror, panelet er lavet af glasfiber) ?

Det ved jeg desværre ikke.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 28-06-10 17:55

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvem kan anbefales at frekventere i Vejle/Horsens for udbedring af sådan
> en skade (jeg tror, panelet er lavet af glasfiber) ?

Kan den lokale BMW-dealer i lokalområdet ikke klare det?

Fra : Bjørn J.

Dato : 28-06-10 18:01

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Kan den lokale BMW-dealer i lokalområdet ikke klare det?

Vi har ingen sådan i selve Vejle.

Huset Lindberg er lukket og slukket.

Nærmeste vil være i Horsens og jeg kender ingen der ?

mvh/Bjørn J.

Fra : Leo Jensen

Dato : 28-06-10 11:19

On 28 Jun., 19:00, "Bjørn J." <mrb...@post.tele.dk> wrote:
> "Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJ...@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelsenews:4c28d3ed$0$276$14726298@news.sunsite.dk...
>
> KLIP

> Vi har ingen sådan i selve Vejle.
>
> Huset Lindberg er lukket og slukket.
>
> Nærmeste vil være i Horsens og jeg kender ingen der ?
>
> mvh/Bjørn J.

Terminalen i Kolding (ved Bramdrupdamafkørslen) er vel heller ikke så
langt fra dig ? Jeg kan ikke sige dig om de er dygtige, jeg ved bare
de er BMW forhandler...

Leo

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 28-06-10 20:14

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Terminalen i Kolding (ved Bramdrupdamafkørslen) er vel heller ikke så
> langt fra dig ? Jeg kan ikke sige dig om de er dygtige, jeg ved bare
> de er BMW forhandler...

Jeg har spurgt på BMW-forum - hvor man ska få den repareret.
Så ser vi, om der ér een, som har den viden...

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 29-06-10 05:17

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har spurgt på BMW-forum - hvor man ska få den repareret.
> Så ser vi, om der ér een, som har den viden...

Svar:
Kan også klart anbefale Ole i Solbjerg. Han er rigtig dygtig og super flink.
Firmaet hedder "Damgårdens Pladeservice" og ligger på Lykkegårdsvej 25, 8355
Solbjerg (syd for Århus) Tlf: 8692 7981

Fra : Bjørn J.

Dato : 29-06-10 08:41

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> flink. Firmaet hedder "Damgårdens Pladeservice" og ligger på Lykkegårdsvej
> 25, 8355 Solbjerg (syd for Århus) Tlf: 8692 7981

Mange tak Mogens.

mvh/Bjørn J.