Larsen, Beckerlee, Agerscou og Uglebjerg
Fra : Michael Lund

Dato : 28-06-10 16:20

Forleden fandt jeg og lagde jeg denne video op på YouTube, men er der nogen
der kan fortælle mere om den og hvorfor de stiller op i denne konstellation.
Fedt at se Uglebjerg med de gamle gasser.
Har det mon noget med Gorilla Galla at gøre som jo var samme år (1982)?

Åh, at være en høne
http://www.youtube.com/watch?v=i-TRkkhni_Q

Mic.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-10 16:47

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> konstellation. Fedt at se Uglebjerg med de gamle gasser.
> Har det mon noget med Gorilla Galla at gøre som jo var samme år (1982)?

Ved faktisk ikke om Åh at være en høne blev spillet til Gorilla Galla...
Mener det ikke, og da specielt ikke, da den ikke findes på pladen
Gorilla Mix... Åh at være en høne, kom på 5 Eiffel, som kom i 1982..
Gorilla Mix kom ikke før 1983

M.V.H....Benny..