Biksemad!!
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 27-06-10 18:03

Jeg har i masse stegt svinekød til overs fra en fest, og jeg har kun fantasi
til at lave biksemad ud af det, er der nogen der har andre forslag?

mvh

Jens

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-06-10 20:50

Jens Rasmussen <jens@razmussen.dk> skrev i meddelelsen
4c27845a$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Jeg har i masse stegt svinekød til overs fra en fest, og jeg har kun
> fantasi til at lave biksemad ud af det, er der nogen der har andre
> forslag?

Gi' det til hunden.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : søren brix

Dato : 28-06-10 21:03

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Jens Rasmussen <jens@razmussen.dk> skrev i meddelelsen
> 4c27845a$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

måske skåret i mindre stykker og krydderet som noget kebab - agtigt noget

mvh

Søren

Fra : eljay

Dato : 28-06-10 22:50

søren brix skrev:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> måske skåret i mindre stykker og krydderet som noget kebab - agtigt noget
>
> mvh
>
> Søren

Chili, spidskommen og hvidløg f.eks., og så ned i et pitabrød med salat,
tomat, agurk og hvidløgsdressing.

Dejlig tømmermandsmad