Hoppende vaskemaskine?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-06-10 13:05

Vi har en Miele Electronic W 704 der hopper meget når den
centrifugerer; kan man sige med 99 % sikkerhed at det er fx.
støddæmperen?

(så vil jeg nemlig bestille stumperne inden jeg skiller den ad)

....medmindre fx. en bolt eller møtrik på støddæmperen er løs!?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Elmand

Dato : 27-06-10 16:54

> [...]
>
> (så vil jeg nemlig bestille stumperne inden jeg skiller den ad)
>

> ...medmindre fx. en bolt eller møtrik på støddæmperen er løs!?

Og du har kontrolleret,at den står i vatter og alle ben støtter fast.?

Med venlig hilsen
ESPERSEN El & Antenne

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-06-10 17:39

Elmand formulerede spørgsmålet:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Og du har kontrolleret,at den står i vatter

Nej

> og alle ben støtter fast.?

Ja

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-06-10 18:45

Elmand:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Og du har kontrolleret,at den står i vatter

Sideværts passer den; kan fixe dybde-tilpasningen inden næste vask.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henning

Dato : 27-06-10 20:16

On Sun, 27 Jun 2010 19:44:43 +0200, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Elmand:

>Sideværts passer den; kan fixe dybde-tilpasningen inden næste vask.

Husk lige at krydsmåle også, bare for at være helt sikker!

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-06-10 21:18

Henning skrev den 27-06-2010:

> Husk lige at krydsmåle også, bare for at være helt sikker!

At den ikke er skæv?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 27-06-10 22:04

> Husk lige at krydsmåle også, bare for at være helt sikker!

Voers vaskemaskine stod helt perfekt på et fast underlag. Det blev målt med
adskille forskellige vaterpas og alligevel slog den mod siderne.
Det løste sig, da en strømfejl ødelagde elektronikken. Så fik vi nemlig en
ny.

Mvh Maria

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-06-10 23:33

Efter mange tanker skrev Hans Paulin (6310):
> Vi har en Miele Electronic W 704 der hopper meget når den centrifugerer; kan
> man sige med 99 % sikkerhed at det er fx. støddæmperen?

Kan lige tilføje at den står på et beton-/klinkegulv.

Hans
www.zofiaoghans.dk