Tysk slager-invasion på salgslisten
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-10 22:26

BRÆKKET NYT (Breaking news)

Hansi Hinterseer har været nr. 1 men er nu nr. 20 - Helene Fischer
steget fra nr. 14 til nr. 7 - Semino Rossi ny nr. 11

Aldrig før har vi set den danske salgsliste invaderet af tysk slager på den
måde. Danskerne har virkelig taget genren til sig, med kyshånd og byder den
velkommen.

Det ser diog ud til at det ikke går helt så nemt for Helene og Semino, som
det gorde med Hansi. Jeg har nu heller ikke set landsreklamer på TV2 for
Helene endnu og den med
Semino-reklamen var meget dårligt lavet, hvor man næsten ikke kunne høre ham
synge. Utroligt at han alligevel kunne storme direkte op på plads nr. 11.
Det lader til danskerne mere og
mere er på vej væk fra vinkelsliber- og skærebrænder-musik og over til den
almindelige underholdningsmusik for den brede befolkning.

3 tyske slager-cd-er på den danske salgsliste. Det har jeg lige godt aldrig
tidligere hørt om. Det må være første gang i danmarkshistorien at det finder
sted. Men de synger jo også rigtigt godt alle tre. Det tror jeg de fleste
danskere vil sige.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-07-10 19:12

meddelelsen news:4c267050$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> BRÆKKET NYT (Breaking news)
>
> Hansi Hinterseer har været nr. 1 men er nu nr. 20 - Helene Fischer
> steget fra nr. 14 til nr. 7 - Semino Rossi ny nr. 11

Det kører videre. Den tyske slagerinvasion har fået endnu et lille pift.

Hansi steget til nr. 16 - Semino steget til nr. 8 - Helene steget til nr.
5
Tre tyske slagersangere på den danske salgsliste. Man tror ikke sine egne
øjne. Aldrig tidligere har man oplevet to på samme tid. Nu er det sgu tre.
Milde Moses. Men Semino og Helene er godt nok ikke helt lige så gode
trækplastre som Hansi. Ved ikke om de når 1.-pladsen, det går lidt langsomt.
Der har dog heller ikke været så meget reklame-halløjsaværk omkring dem, som
der var omkring Hansi.

Men det.....

Hilsen Åge