Hvor finder man Alices Restaurant?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-10 09:13

Jeg har ledt en del efter Alices Restaurant, altså den danske. Har nogen et
link til den?
Der sker dæleme mange forskellige ting inde i den restaurant, skal jeg
love for. Mwen det tager også 20 minutter at fortælle.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-10 09:26

meddelelsen news:4c25b670$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Der sker dæleme mange forskellige ting inde i den restaurant, skal jeg
> love for. Mwen det tager også 20 minutter at fortælle.

Har netop fundet ud af at det var Per Jull og den kom et par år efter den
engelske, som er fra 1967

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-10 09:28

meddelelsen news:4c25b993$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Har netop fundet ud af at det var Per Jull og den kom et par år efter den
> engelske, som er fra 1967

Her er nogen sange med Per Juul, men jeg kan stadig ikke finde "Alices
Restaurant". Altså gerne som video, ikke bare lyd.
http://perjuul.com/index2.htm

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-06-10 10:45

meddelelse news:4c25b670$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Der sker dæleme mange forskellige ting inde i den restaurant, skal jeg
> love for. Mwen det tager også 20 minutter at fortælle.

Hej Åge

Ja det er rigtigt.. Den blev udgivet i 1981, Skulle efter sigende
være blevet optaget 2 nætter efter mordet på John Lennon,
på / i Vognhjulet... Men om den nogensinde er udgivet på CD,
eller om der er optaget video derfra, har jeg ingen ide om...
Men vinyl pladen Hedder Per Juul i live i Alice's restaurant.
Den er udgivet på EMI nummer 6C 060-39385. samt på
cassette er nummeret det samme, dog udskiftes 060 med 260.

M.V.H....Benny..