pølse forgiftning
Fra : smiley

Dato : 26-06-10 16:34

Nu har jeg levet af whisky og pølser de sidste
dage, jeg føler mig træt og uoplagt. Har jeg
fået pølse forgiftning?
-max-

Fra : Erik Olsen

Dato : 26-06-10 16:40

smiley wrote:
> Nu har jeg levet af whisky og pølser de sidste
> dage, jeg føler mig træt og uoplagt. Har jeg
> fået pølse forgiftning?
> -max-

Næppe, det er mere sandsynligt du har fået alkoholforgiftning.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : smiley

Dato : 26-06-10 17:30

On 26-06-2010 17:40, Erik Olsen wrote:

> Næppe, det er mere sandsynligt du har fået alkoholforgiftning.

Uha det var ikke den diagnose jeg hade håbet på,
Det lyder mere alvorligt.

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-06-10 17:08

"smiley" <smileymaxphoto@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Nu har jeg levet af whisky og pølser de sidste
> dage, jeg føler mig træt og uoplagt. Har jeg
> fået pølse forgiftning?
> -max-

Du kan vist udelukke pølseforgiftning, for så havde du sikkert allerede
opholdt dig på sygehuset. Tømmermænd er nok en mere præcis diagnose.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : smiley

Dato : 26-06-10 17:32

On 26-06-2010 18:07, Tove Krieger wrote:
> "smiley" <smileymaxphoto@gmail.com> skrev i meddelelsen
>

> Du kan vist udelukke pølseforgiftning, for så havde du sikkert allerede
> opholdt dig på sygehuset. Tømmermænd er nok en mere præcis diagnose.

) - jeg var ret sikker på det var pølserne

Fra : Fister

Dato : 26-06-10 21:58

smiley was thinking very hard :
> Nu har jeg levet af whisky og pølser de sidste
> dage, jeg føler mig træt og uoplagt. Har jeg
> fået pølse forgiftning?
> -max-

Nej, sprut slår det værste ned, du er sikker ophobet af sæd, bliv ædru
og elsk (med) din kæreste.
Kai

Fra : eljay

Dato : 27-06-10 01:06

Fister skrev:
> smiley was thinking very hard :
>
> Nej, sprut slår det værste ned, du er sikker ophobet af sæd, bliv ædru
> og elsk (med) din kæreste.
> Kai

Jamen så risikerer hun vel også bare "pølse"-forgiftning

Fra : cykelsmeden

Dato : 27-06-10 12:59

Den 26-06-2010 22:58, Fister skrev:
> smiley was thinking very hard :
>
> Nej, sprut slår det værste ned, du er sikker ophobet af sæd, bliv ædru
> og elsk (med) din kæreste.
> Kai

Jeg troede det var den næste man skulle elske??

finn