peugeot 307 airwan 2007
Fra : lom k

Dato : 26-06-10 13:25

Davs

nogen som ved:

en pugeot 307 som skulle være en SW leveret som AW. Altså ombygget til
en gulplade stationcar. Kan man på nogen måde aktivere sideruderne i
bagdøren??

1.Ser ud til at der sider en sort plast dims der hvor håndtaget skulle
side. Kan denne tages og skiftes til et håndtag?? og evt hvordan.

2. Er den kun til manuel betjening, eller er der en skjult elbetjening,
som bare ikke er aktiveret??

Jeg spører på vejene af en veninde, som har to Sanktbernderne, og de
kunne godt bruge lidt luft af og til uden af dem på forsædet bliver
blast igennem.

god weekend

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-06-10 13:38

lom k skriver:

> en pugeot 307 som skulle være en SW leveret som AW. Altså ombygget til
> en gulplade stationcar. Kan man på nogen måde aktivere sideruderne i
> bagdøren??

De er forhåbentligt limet fast - det skal de være efter lovgivningen.

> Jeg spører på vejene af en veninde, som har to Sanktbernderne, og de
> kunne godt bruge lidt luft af og til uden af dem på forsædet bliver
> blast igennem.

So skulle hun have haft en hvidplade. Tager skat en gulplade med
bagerste sideruder nede, bliver bilen dømt til at være hvidpladebil =
at betale afgift.

Klaus

Fra : Kent Nielsen

Dato : 26-06-10 15:09

> So skulle hun have haft en hvidplade. Tager skat en gulplade med
> bagerste sideruder nede, bliver bilen dømt til at være hvidpladebil =
> at betale afgift.

Jeps, det er korrekt, så en udluftningsfætter i taget er nok den eneste
brugbare løsning.

Kent Nielsen

Fra : Anders Majland

Dato : 28-06-10 13:25

> Jeps, det er korrekt, så en udluftningsfætter i taget er nok den eneste
> brugbare løsning.

Kan en sådan evt monteres i sideruden istedet ?

Det vil have den fordel at man relativt let kan fjerne den igen (koster en
ny siderude) hvor et indgreb i tager er mere permanent ...

Fra : CL

Dato : 27-06-10 02:36

lom k wrote:
> [...]
>
> Jeg spører på vejene af en veninde, som har to Sanktbernderne, og de
> kunne godt bruge lidt luft af og til uden af dem på forsædet bliver

Måske et soltag i bag,

Carsten Larsen