Paintless Dent Removal i Nordjylland?
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 26-06-10 01:20

Hejsa,

Findes der en PDR-shop i det nordjyske, gerne omkring Brønderslev?

Har et par prikbuler min bil gerne vil af med Ingen lakskader, bare
nogle af de små mystiske nogen der bare "dukker" op...

Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 26-06-10 01:40

"Troels [around 9000]" <denne.fjern@computer.dk> skrev i meddelelsen
> Hejsa,

Alternativt en biks der forhander carbon dioxide på dåse, så jeg kan give
det et forsøg på søsters arrede Accent først - i ved, den med hårtørreren og
"lidt" kulde ;)

Troels

Fra : Martin Bak

Dato : 26-06-10 11:35

"Troels [around 9000]" <denne.fjern@computer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det et forsøg på søsters arrede Accent først - i ved, den med hårtørreren

Det sidste skulle være til at finde. Søg efter "kuldespray".

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-06-10 09:49

Troels [around 9000] kom med denne ide:
> [...]
>
> Har et par prikbuler min bil gerne vil af med Ingen lakskader, bare nogle
> af de små mystiske nogen der bare "dukker" op...

Hvad har du af køretøj nu efter Bimmerens endeligt?

Hvad fik du for vraget?

(har måske overset et indlæg om samme?)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 26-06-10 12:12

> Hvad har du af køretøj nu efter Bimmerens endeligt?

Klogere bliver jeg aldrig, så det blev naturligvis en anden 2-dørs E30'er,
bare en ny model, og med komplet m-technic optik

> Hvad fik du for vraget?

Jeg fik 20.000 for det, som strøg direkte i ovenstående

Troels

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 26-06-10 13:10

> Klogere bliver jeg aldrig, så det blev naturligvis en anden 2-dørs E30'er,
> bare en ny model, og med komplet m-technic optik
> Jeg fik 20.000 for det, som strøg direkte i ovenstående

Det er da absolut også en good looking car !!

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-06-10 14:14

Troels [around 9000] tastede følgende:

> Klogere bliver jeg aldrig, så det blev naturligvis en anden 2-dørs E30'er,
> bare en ny model, og med komplet m-technic optik

Det er bare "tilfældigheder" der afgør at jeg ikke kører BMW

> Jeg fik 20.000 for det, som strøg direkte i ovenstående

Ok

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-06-10 21:03

> Troels [around 9000] tastede følgende:

Lyder nice

> Det er bare "tilfældigheder" der afgør at jeg ikke kører BMW

Hvad er det nu blevet til?
Kalder du Zofia for en tilfældighed?

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-06-10 21:29

Uffe Bærentsen formulerede spørgsmålet:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Lyder nice

> Hvad er det nu blevet til?
> Kalder du Zofia for en tilfældighed?

Nej, det gjorde du!

BMW'en blev jeg tilbudt før Z

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-06-10 23:08

> Uffe Bærentsen formulerede spørgsmålet:

> Nej, det gjorde du!
>
> BMW'en blev jeg tilbudt før Z

Så konklusionen må helt klart være at Zofia betyder mere for dig end BMW.

Ja-ja, ved godt dette er skrevet i en bil gruppe

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-06-10 13:07

Uffe Bærentsen tastede følgende:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Så konklusionen må helt klart være at Zofia betyder mere for dig end BMW.

Dét kan jeg bekræfte!

> Ja-ja, ved godt dette er skrevet i en bil gruppe

Der plejer at være en bred margin hér

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 27-06-10 18:17

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Dét kan jeg bekræfte!

Vi må da håbe, hun læser med hér

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-06-10 18:46

Mogens (K) kom med denne ide:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Vi må da håbe, hun læser med hér

Dét ka jeg afkræfte!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-06-10 10:13

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-06-10 23:51

> Lyder nice

Og skal den lige understreges, er den 181 Diamantschwarzmetallic, står på
originale BBS Design 5 Kreuzspeicher 15" fælge med FALKEN dæk (det var jo
BMW's foretrukne), og med fejlfri lys Mtechnic kabine, Mtechnic 2 rat,
Mtechnic pedalsæt med fodhviler fra E39 ///M5. Den er naturligvis med sorte
DE-lygter og soltag, som (desværre) er manuelt.

Den er iøvrigt med org. stort bagklapsdækken, så der ikke rigtig er noget
metal synligt dér.

Mtechnic bakspejl + gearknop i fuldlæder med lys er på vej.

Troels

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 28-06-10 07:57

Troels [around 9000] skrev:

> [...]
> metal synligt dér.
>
> Mtechnic bakspejl + gearknop i fuldlæder med lys er på vej.

Billeder?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-06-10 16:07

> Billeder?

Ehm, intet sted online endnu, erfaringen viser at mine E30ere har det med at
blive stjålet.. Får lige fikset at smide dem op på min webhost senere, så
får i lige et link

Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-06-10 19:02

> Billeder?

Fik vidst lovet for meget mht. pedalerne, der skal sgu skiftes lidt ;) Men
fodstøtten er god nok!

http://driftersbynight.dk/e30/thumbnails.php?album=1

Troels

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 28-06-10 22:25

Troels [around 9000] forklarede den 28-06-2010:

Takker og bukker!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-06-10 22:55

> Takker og bukker!

Jeg er lidt spændt på årsagen til interessen

Troels

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 28-06-10 22:58

Troels [around 9000] forklarede den 28-06-2010:

> Jeg er lidt spændt på årsagen til interessen

Generelt synes jeg altid det er spændende hvad folk vælger af bil; "Vis
mig din bil og jeg skal sige dig hvem du er!"

Havde du nu fx. valgt en Suzuki Wagon e.l. havde du været en anden type

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-06-10 23:43

> Generelt synes jeg altid det er spændende hvad folk vælger af bil; "Vis
> mig din bil og jeg skal sige dig hvem du er!"

Hvad er jeg så for en?

Troels

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 29-06-10 00:10

Troels [around 9000] skrev:

> Hvad er jeg så for en?

Godt spørgsmål

Ja, du værdsætter god mekanik mere end "pop" og status; jeg ved osse du
selv kan lide at rode med sagerne ligesom jeg selv - det er nok
svært (for mig) at sætte ord på; det er mere en følelse

Ved ikke om dét rækker?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 29-06-10 00:15

> Ja, du værdsætter god mekanik mere end "pop" og status; jeg ved osse du
> selv kan lide at rode med sagerne ligesom jeg selv - det er nok svært
> (for mig) at sætte ord på; det er mere en følelse

I min verden giver det status at køre i noget der er OEM... Jeg gider ikke
alt det Rieger-fis, eller hvad man ellers kan hælde på den.

Også derfor jeg er meget pernitten med hvad der bliver smidt efter denne
bil. Den rustfri bagpotte kan jeg lige kapere, da den giver M20eren den helt
rette lyd. Som du kan se er der ikke engang åbent filter på, overvejer et
K&N indsatsfilter, men det tjener bare ikke ret meget formål.

Det med at have skruet på hver en bolt i en bil er lækkert, for så ved man
det er som man vil have det!

Troels

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 29-06-10 00:26

Troels [around 9000] skrev:

> I min verden giver det status at køre i noget der er OEM... Jeg gider ikke
> alt det Rieger-fis, eller hvad man ellers kan hælde på den.

Foretrækker selv så originale stumper som muligt (uden jeg rigtig har
noget at ha det i )

> [...]
> lyd. Som du kan se er der ikke engang åbent filter på, overvejer et K&N
> indsatsfilter, men det tjener bare ikke ret meget formål.

Det K&N jeg har været i nærheden af har jeg smidt ud og erstattet med
originalt luftfilter og -kasse (det var min Honda 7½ i sin tid)

Jeg er blevet fortalt at dét der øges mest med K&N er larmen ;
derudover kommer der for meget luft i forhold til benzinmængden (i
hvert fald på de kaburatormodeller som jeg er vokset op med)

> Det med at have skruet på hver en bolt i en bil er lækkert, for så ved man
> det er som man vil have det!

Jeg mindes stadig min Kadett GSi med glæde:

http://www.zofiaoghans.dk/GSienlige.jpg (dårligt billede )

hvor jeg osse havde haft fat i næsten alt

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 29-06-10 00:42

> Foretrækker selv så originale stumper som muligt (uden jeg rigtig har
> noget at ha det i )

Der står enten BMW eller KOED på alle stumperne til min bil. KOED er vel
ikke meget bedre end T-Hansen, men det lyder da alt andet lige bedre. ALT
til motoren er originalt BMW, jeg stoler ikke på andet.

> Det K&N jeg har været i nærheden af har jeg smidt ud og erstattet med
> originalt luftfilter og -kasse (det var min Honda 7½ i sin tid)

Har det været en motorcykel? Det må det vel ha' været, selv Civic har vel
ikke kørt med noget "så lille"

> Jeg er blevet fortalt at dét der øges mest med K&N er larmen ;
> derudover kommer der for meget luft i forhold til benzinmængden (i hvert
> fald på de kaburatormodeller som jeg er vokset op med)

En M20 flower ikke vanvittigt godt, og pga. gummibælgen er det ikke rigtig
til at få noget lyd ud af den. Så larm redder man sig ikke engang. Et sæt
spjældhuse kunne være godt - jeg husker stadig lyden af min gamle E30er med
3.2 liters S50 motor fra E36 M3, med 6 små skumfiltre... Ingen larm når man
bare simrede deruda', men når man blev fristet til at lægge højrefoden og
lade nålen ramme 8.000 rpm, var det simpelthen som en ren akustisk orgasme!

> Jeg mindes stadig min Kadett GSi med glæde:
>
> http://www.zofiaoghans.dk/GSienlige.jpg (dårligt billede )

Hehe, mindes den nok fra dk.fritid.bil medlemssiden... Der er stadig et
billede af mig hvor jeg ser temmeligt tøset ud og køretøjet var en Yamaha
FS-1 Det er 32 biler siden nu... Der gik lidt hobby i det

Troels

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 29-06-10 07:39

Troels [around 9000] har bragt dette til verden:

> Har det været en motorcykel? Det må det vel ha' været, selv Civic har vel
> ikke kørt med noget "så lille"

Ja, det var en mc i rækken

> Hehe, mindes den nok fra dk.fritid.bil medlemssiden... Der er stadig et
> billede af mig hvor jeg ser temmeligt tøset ud

Link?

> og køretøjet var en Yamaha
> FS-1

Ok

Kørte selv Puch:

http://kortlink.dk/7vzz (modelfoto, men min var osse spritny da
jeg var 17

> Det er 32 biler siden nu... Der gik lidt hobby i det

Sa*** g*** m**!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 29-06-10 09:08

Hans Paulin (6310) forklarede den 29-06-2010:

Fandt dig (som den næstsidste )

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 29-06-10 12:57

> Fandt dig (som den næstsidste )

Jeg var jo ikke så tidligt ude på dk.fritid.bil, gruppen havde da vidst
eksisteret læææænge inden jeg begyndte at tænke kørekort

Troels

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 29-06-10 22:16