Vejarbejde på motorvejen til Ålborg?
Fra : Steen

Dato : 25-06-10 10:37

Jeg har hørt at der igen er vejarbejde på motorvejen omkring Ålborg.
Er der en side på nettet, hvor jeg kan orientere mig om kødannelser etc?

Fra : Keld Nygaard

Dato : 25-06-10 10:54

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt at der igen er vejarbejde på motorvejen omkring Ålborg.
> Er der en side på nettet, hvor jeg kan orientere mig om kødannelser etc?

http://trafikken.dk/

Mvh
Keld

Fra : Steen

Dato : 25-06-10 12:26

In article <4c247cb5$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Keld Nygaard" <no@spam.xx> wrote:

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> http://trafikken.dk/
>
> Mvh
> Keld

Takker. Kan ikke se noget på strækningen i øjeblikket, så det er måske
fint den vej

Fra : Brian

Dato : 25-06-10 14:28

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Takker. Kan ikke se noget på strækningen i øjeblikket, så det er måske
> fint den vej

Så har de været kvikke eller taget på Weekend, for i Onsdags var der 2
strækninger hvor den ene vejbane var helt lukket - en før og en efter
Randers, så vidt jeg husker.

/Brian

Fra : Henrik B.

Dato : 25-06-10 15:32

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen

> Så har de været kvikke eller taget på Weekend, for i Onsdags var der 2
> strækninger hvor den ene vejbane var helt lukket - en før og en efter
> Randers, så vidt jeg husker.

Der er én strækning fra Randers Nord, og nordpå - over ca. 8 - 10 km.
Dernæst er der én strækning fra Nord for Onsild og nordpå - over ca. 8 - 10.

Den fra Onsild og nordpå genåbnes for trafik fra i aften, når de er færdige
med stregerne. )

Der er dog ingen problemer af betydning ved at passere stederne...

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 28-06-10 10:33

> Der er dog ingen problemer af betydning ved at passere stederne...

Afhænger af tiden på døgnet.

I den forgangne uge var jeg i onsdags omkring Aalborg - dvs 2 gange forbi
den nordlige strækning. Der var ikke problemer af betydning.

Lørdag var jeg så et smut i ebeltoft - dvs den sydlige gang asfaltarbejde.
Sydgående var der ingen problemer da jeg passere ~10:45 men da jeg kom
tilbage ~13 var der ~3 km kø sydfra og ~4-5km kø nordfra og min tur
nordgående tog ~15-20min mere end normalt.

Nu var lørdag vist også første dag med større mængder ferietrafik, men jeg
kan nemt forestille mig at der kan opstå propper igen den kommende tid

/A