Alice Cooper
Fra : Steen

Dato : 24-06-10 10:52

Det var Sankt Hans i går, for dem der kan lide høskolesangbogen - for
gamle gubber med hang til rå rock, var Alice Cooper på scenen i Randers.
Jeg har sjældent set så broget et koncertpublikum, der var overvægt at
folk der havde lagt de 30-40 år bag sig, og der var faktisk masser af
måner og skaldede isser - og ægtepar i pensionistalderen faldt heller
ikke udenfor. Aftenens højeste bifald fik nummeret Poison (som ikke
hører til mine favoritter), men nummeret Under My Wheels var også godt
oppe og ringe...og det hører til fra min favoritperiode.
http://www.youtube.com/watch?v=B1g4NT0t9h4

Aftenens gamle gubbe #1 sluttede af med at vifte med Dannebrog, iført
fodboldlandsholdets rød/hvide farver...han ved jo godt hvor de billige
points ligger.

Showet var lige dele koncert og teater - der var skuespillere på scenen,
og selv sceneteknikerne var klædt ud, og blev både myrdet og sparket
rundt af Alice og hans musikere.

Som om manden ikke har numre nok at vælge imellem efter 40 års
pladeudgivelser, så startede og sluttede koncerten med Schools Out!

http://amtsavisen.dk/article/20100624/RAM/706239702/1142/AMTSAVISEN

--
Steen

Fra : Hauge

Dato : 24-06-10 10:54

Steen skrev:
> Det var Sankt Hans i går, for dem der kan lide høskolesangbogen

Er det en bog vi bør kende? ;)

Mvh Hauge

Fra : Steen

Dato : 24-06-10 11:02

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Er det en bog vi bør kende? ;)
>
> Mvh Hauge

Kender du ikke høskolesangbogen
--
Steen

Fra : Hauge

Dato : 24-06-10 11:07

Steen skrev:
> Kender du ikke høskolesangbogen

Nope, så langt ude på landet bor jeg trods alt ikke ;)

Mvh Hauge

Fra : Steen

Dato : 24-06-10 11:16

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Nope, så langt ude på landet bor jeg trods alt ikke ;)
>
> Mvh Hauge

Nåeh - jamen jeg bor lige op til en mark. Det må være derfor
--
Steen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-06-10 18:03

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Kender du ikke høskolesangbogen

Hø-skolesangbogen. Var det ikke den de brugte i "den stråtækte" ?
http://www.hjertingskole.skoleintra.dk/Faelles/Skoleporten/scan0001.jpg
Gnæk-gnæk

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-06-10 12:59

On 24-06-2010 11:52, Steen wrote:

> for gamle gubber med hang til rå rock, var Alice Cooper på scenen i Randers.

Det var flot med en musikanmeldelse.
Dem kunne man godt ønske sig lidt flere af, her i musikgruppen.

Henning.