Hejsa
Fra : eb

Dato : 05-08-01 21:29

Hejsa NG

måske lidt OT men...

er der nogen der kan oplyse mig om hvilke muligheder en
32 årig M har for at spille / lære AD&D (helst forgotten realms
verdenen og gerne 3rd edition rules) i eller nær Silkeborg ?

Jeg har en fortid med 2 år i Everquest, 2 år med MtG...har stadig mine
kort ( savner dette spil meget), spiller BG2 nu, Ligeledes forventer
jeg at starte server op når NWN kommer på gaden.

Jeg har lyst til at spille med ligesindede også gerne i alder...!

Venligst

Stephan

Best Regards / Med Venlig Hilsen
Stephan Walther-Larsen

Listening to the World from...
Silkeborg, 56.1670N, 9.5670E - Denmark using...

NRD 545/G DSP & Wellbrook ALA1530.
ICOM R8500 & Discone and Random Longline.
Sony SW77 & Whip.
Aor 8200.
Yupiteru 9000 Mk3.4.
Icom R2.
RS 2006 & Discone.
Optoscout M40.

What I express here are my own private opinion,
and nobody else is accountable for these words.

Fra : Kuruderu

Dato : 06-08-01 03:03

Prøv at forhøre dig i butikkerne der sælger Regel bøger til div. rollespil
de ved ofte om der er foreninger og deslige du kan kontakte...

--
Kuruderu
ICQ# 78152492

Fra : Kjeld Johansen

Dato : 06-08-01 10:15

"Stephan" <swl@io.dk> wrote
> måske lidt OT men...

Slet ikke.

> er der nogen der kan oplyse mig om hvilke muligheder en
> 32 årig M har for at spille / lære AD&D (helst forgotten realms
> verdenen og gerne 3rd edition rules) i eller nær Silkeborg ?

Jeg lavede en søgning på <http://www.sleipner.dk/> og fandt:

Avalon Game Club
Hjemhørende i Århus Amt
Kontaktperson:
Mark Borghus
Kirkemindevej 5
8653 Them
86 84 90 81
Foreningslokaler: Vestre Skole, Ewaldsvej - Silkeborg

Måske det var noget du kunne bruge. Men du må nok forvente at de fleste
er yngre end dig.
Min erfaring er, at når folk nærmere sig de 30, så stopper de med at
komme i klubberne (siger en 28 årig formand!). Men det er ikke fordi de
stopper med at spille, det bliver bare ikke så tit.

> [...]
> jeg at starte server op når NWN kommer på gaden.
> Jeg har lyst til at spille med ligesindede også gerne i alder...!

Når du ikke har nogen erfaring med rollespil, er der vel ikke nogen
grund til at være kræsen og og gå efter AD&D 3 Ed. Forgotten Realms. De
gode rollespils-oplevelser venter også mange andre steder.

Kjeld.