Har lavet lidt ridser i kølerhjelmen
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-06-10 08:09

Jeg gjorde noget dumt: Gik i gang med at fjerne harpiks fra kølerhjelmen med
en grydesvamp. Der er kommet nogle ridser, men de går kun igennem klarlakken
og ikke ned i selve farvelaget.

Hvor kan man få sådan noget udbedret billigt? Jeg tror ikke, det er nok at
polere det op, for det har jeg selvfølgelig prøvet.

Fra : Henrik B.

Dato : 23-06-10 09:51

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvor kan man få sådan noget udbedret billigt? Jeg tror ikke, det er nok at
> polere det op, for det har jeg selvfølgelig prøvet.

Jeg tror godt det kan poleres op - hvis det er de rigtige der gør det. )

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Dennis

Dato : 23-06-10 16:13

Henrik B. skrev:
> Jeg tror godt det kan poleres op - hvis det er de rigtige der gør det.
> )

Er det ikke nok med grydesvampen

Fra : Carsten

Dato : 26-06-10 15:49

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> Jeg gjorde noget dumt: Gik i gang med at fjerne harpiks fra kølerhjelmen
> med en grydesvamp. Der er kommet nogle ridser, men de går kun igennem
> klarlakken og ikke ned i selve farvelaget.

åh ja, det gjorde jeg også for mange år siden, da jeg var ung og totalt
uvidende (som unge nu engang er). Jeg ville have de døde fluer af forrest på
kølerhjelmen. Brugte en af de der svampe med noget grønt på den ene side.
Fluerne kom af men da bilen var tør var den fuldstændig mat og ridset på
kølerhjelmen. Jeg var grædefærdig (bilen var under en md gammel)...
Jeg gav den en tur med alaska lakrens + lakforsegler. Ridser og mathed kunne
overhovedet ikke set bagefter. End ikke af mig selv som vidste hvor det
havde været.

Carsten