Most wanted - masser af Mac
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 05-08-01 21:05

Var der nogen der så Most wanted med Keenen et eller andet i lørdags ?

Der var der masser af Powerbooks, men den opmærksomme Mac nørd lagde
sikkert mærke til den lidt uheldige fejl i slutningen af filmen hvor
Keenen vil uploade diverse data til nettet og der så står C:/ (skulle
have været backslash) på Mac'en.

http://us.imdb.com/Goofs?0119709

Man er vel en nørd ?!

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-08-01 23:43

> [...]
> sikkert mærke til den lidt uheldige fejl i slutningen af filmen hvor
> Keenen vil uploade diverse data til nettet og der så står C:/ (skulle

Jeg så godt filmen, men jeg tør ikke længere skrive den slags.
Det fører gerne til slagsmål. Jeg zappede lidt rundt den aften og kom
forbi en kanal, hvor de viste en serie ved navn Kamæleonen. Han sad ved
en iMac og var ved at gennemsøge en database vist nok på et sygehus.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : J.C. Voss

Dato : 05-08-01 23:49

> [...]
> kanal, hvor de viste en serie ved navn Kamæleonen. Han sad ved en iMac og
> var ved at gennemsøge en database vist nok på et sygehus.

Det er jo lodret løgn! Den hedder Sentinel, og hvis du ikke kan
specificere hvad det er for en iMac [ie var det en bondi, rev. a, rev.
b, hvor mange RAM, hvilket grafikkort og hvor mange skrifttyper var der
installeret på den], og hvilken farve tøj han havde på [overvejende
altså, vi er jo ikke fluekneppere] så kan du ligeså godt lade være med
at skrive o:

--
Jonas @ 11°56°
| For fagnørderne: <http://geografi.hjem.wanadoo.dk> |

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 06-08-01 00:41

J.C. Voss <jcSPAM@BLOCKvoss.tf> wrote:

> [...]
> installeret på den], og hvilken farve tøj han havde på [overvejende
> altså, vi er jo ikke fluekneppere] så kan du ligeså godt lade være med

Var der nogen der sagde nørd?

--
MVH Nicolai Brandt

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-08-01 21:50

> [...]
> installeret på den], og hvilken farve tøj han havde på [overvejende
> altså, vi er jo ikke fluekneppere] så kan du ligeså godt lade være med

Det var mørkt, jeg så den kun bagfra, jeg kiggede kun et kort
sekund, da jeg zappede forbi, og da jeg ville nævne det her, så jeg lige
i tv-programmet, at filmen hed kamæleonen. Jeg håber, du kan tilgive
mig. Sentinel betyder i øvrigt skildvagt iflg. min ordbog. Jeg mener,
den iMac, han sad ved, var blålig, men om det var Bondi eller Blueberry
kunne jeg ikke lige se i farten.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : J.C. Voss

Dato : 06-08-01 22:20

> [...]
> mig. Sentinel betyder i øvrigt skildvagt iflg. min ordbog. Jeg mener,
> den iMac, han sad ved, var blålig, men om det var Bondi eller Blueberry

Se det var straks meget bedre. Jeg er dog stadig skuffet over at du ikke
kunne se hvilket grafikkort og hvor mange skrifttyper der var
installeret (-:
Fandt i øvrigt, til min store skuffelse, mig selv siddende foran
flimmeren da der var gamle Berverly Hills afsnit på TV2 i dag, og lur
mig lige, om det ikke var performaer der stod i et af lokalerne.
Desværre kunne jeg ikke lige se antal skrifttyper installeret og hvilket
grafikkort der sad i, og heller ikke hvilken Performa [har dog en lumsk
mistanke om at det var en 200 eller 250] -- mine forældre må være
skuffede over mig (-:

--
Jonas @ 11°56°
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>