hej
Fra : Thomas

Dato : 22-06-10 02:50

hej alle sammen i har nok hørt om VM i Sydafrika sig hvem der vinder

Fra : Thomas

Dato : 22-06-10 02:51

On 22 Jun., 10:49, Thomas <thomasbento...@gmail.com> wrote:
> hej alle sammen i har nok hørt om VM i Sydafrika sig hvem der vinder

jeg tror danmark kommer meget langt de vandt jo over camaroon 2-1

Fra : Bo Armand

Dato : 22-06-10 10:10

"Thomas" <thomasbenton99@gmail.com> skrev i en meddelelse
hej alle sammen i har nok hørt om VM i Sydafrika sig hvem der vinder

http://lmgtfy.com/?q=brug+for+l%C3%A6ge+%3B-)

Hilsen Bo Armand

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-10 10:36

"Thomas" <thomasbenton99@gmail.com> skrev i meddelelsen
hej alle sammen i har nok hørt om VM i Sydafrika sig hvem der vinder

Grønland

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 22-06-10 11:54

Hej Thomas

> hej alle sammen i har nok hørt om VM i Sydafrika sig hvem der vinder

Forveksler du det ikke med MGP ?

Ps: og så skriv dog en mere sigende overskrift.

Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-06-10 13:27

Thomas skrev:

>hej alle sammen i har nok hørt om VM i Sydafrika sig hvem der vinder

relation til musik ?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-10 13:30

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> relation til musik ?

http://www.youtube.com/watch?v=81Gxbi-Xyig&feature=PlayList&p=4045B784360F6B25&playnext_from=PL&playnext=1&index=31

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-06-10 13:36

Åge Halldorsson skrev:

>http://www.

Jeg skrev musik

Fra : Martin Bak

Dato : 22-06-10 14:52

"Thomas" <thomasbenton99@gmail.com> skrev i en meddelelse
> hej alle sammen i har nok hørt om VM i Sydafrika

Nej? Det har jeg ikke hørt om. Er det en ny sangkonkurrence?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-06-10 15:21

Martin Bak wrote:
> "Thomas" <thomasbenton99@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Nej? Det har jeg ikke hørt om. Er det en ny sangkonkurrence?

Vuvuzela Mesterskaberne... det er overalt i aviserne

Fra : Martin Bak

Dato : 22-06-10 16:32

"Robert Eriksen" <roe@denlilleinvalidesol.invalid> skrev i en meddelelse

> Vuvuzela Mesterskaberne... det er overalt i aviserne

Ok. Jeg ser ikke aviser for tiden. De er fyldt med et eller andet
fodbold-noget, så jeg venter til dét er drevet over. Så må jeg leve med at
jeg også går glip af dette Vulva-mesterskab

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-10 17:47

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Nej? Det har jeg ikke hørt om. Er det en ny sangkonkurrence?

Ja, det ert det.
VM står for Vuvuzelamusik Mesterskaberne. Musikstilen kan dog godt virke
lidt enslydende, noget i retning af P3 og P4.

Hilsen Åge