Manuela Fellner holder fest så taget lette~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-10 18:57

Der er edder brøleme godt nok fest i rigtig Christof-stil når Linda Feller
skovler en spand kul på .
Huuuu hej hvor det gynger. Man hører sjældent en så voldsom fest-lyd.
ADVARSEL: Hold på hat, briller og gebis

Hvad mener i?
http://www.youtube.com/watch?v=Sm_pSYEqP54&feature=related

Her er et spaecialklip hvor vi ser hende synge til prøverne til Immer Wider
Sonntags
http://www.youtube.com/watch?v=bJT9DSI6_lQ

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-10 19:07

meddelelsen news:4c1fa7fa$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Linda Feller

Bortset fra at hun altså hedder Manuelle Fellner

Men hende der Yasmine Mellani synger også meget højt og voldsomt i udpræget
fest-stemning.
Hilli hallo hvor der er kul på

http://www.youtube.com/watch?v=Rr40qVSvsOE&feature=related

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 21-06-10 20:40

> Men hende der Yasmine Mellani synger også meget højt og voldsomt i
> udpræget fest-stemning.
> Hilli hallo hvor der er kul på
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Rr40qVSvsOE&feature=related

Ja, Yasmine-Mélanie er helt fantastisk. Meget professionel. Amore Fantastico
er dog den bedste af alle: http://www.youtube.com/watch?v=fJd8qUEg37Q.

En anden god med hende: http://www.youtube.com/watch?v=qAuQxW4lUew

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-10 13:35

meddelelsen news:4c1faa54$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hilli hallo hvor der er kul på
http://www.youtube.com/watch?v=Rr40qVSvsOE&feature=related

Men det er der egentlig også med GEBROEDERS KO fra Holland
http://www.youtube.com/watch?v=Iivb2nlu2pE&feature=related
Læg mærke til al det "hej hej halloooo" og al så noget "hurrahhh
hurrahhhh" og "yalla laaa yalaaa laaa" klap klap kap. Der er ikke
megen fest over Danmark, når man ser sådan noget hollandsk noget.

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 21-06-10 20:29

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=Sm_pSYEqP54&feature=related
>
> Her er et spaecialklip hvor vi ser hende synge til prøverne til Immer

Ja, hun er rigtig god. Kan dog bedst lide den sidste fra Immer Wieder
Sonntags. Her i øvrigt den "rigtige":
http://www.youtube.com/watch?v=CyaAsiQMBjQ&feature=related.

Forrige søndag var der også en for mig ukendt sangerinde med, og hun var
også rigtig god. Hun hedder Romy:
http://www.youtube.com/watch?v=c9orKZQlu4U&feature=related

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-10 21:31

"V" <videovideo@mail.com> skrev i meddelelsen

> Forrige søndag var der også en for mig ukendt sangerinde med, og hun var
> også rigtig god. Hun hedder Romy:
> http://www.youtube.com/watch?v=c9orKZQlu4U&feature=related

"Ukendt"! - Nå nå nå.
Jeg er nu ret sikker på du kender hende. Hun har været en del af en
populær sangduo i de sidste 3-4 år. For nylig er hun også gået solo.
Har jeg ikke ret i, at du kender hende når jeg siger duoen: "Romy und
Christian" ?. De har være hyppige gæster i samtlige store tyske
musikshow.
Dæmrer det, når du ser dette klip med "Romy und Christian"?:
http://www.youtube.com/watch?v=Vwcrfw7RwWY&feature=related

Her er "Christian" alene:
http://www.youtube.com/watch?v=RFPM--mYuKA&feature=related

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 22-06-10 13:23

> [...]
> musikshow.
> Dæmrer det, når du ser dette klip med "Romy und Christian"?:

Siger mig stadig intet! Har hverken set eller hørt dem før!

Jeg har også kun interesseret mig for tysk slagermusik i større grad i lidt
over et år. Startede for alvor da jeg tilfældigt så et klip med Helene
Fischer på YouTube!

Men Romy & Christian er da udmærkede, uden at være det helt vilde.